اطمینان چلسی از جذب فن دیک؛ زوما نزدیک درهای خروجی

اطمینان چلسی از جذب فن دیک؛ زوما نزدیک درهای خروجی

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی از جذب فن دیک مطمئن است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف گزارش داده است کونته قصد دارد در تابستان در خط دفاع تیمش تغییر و تحولات گسترده ای انجام دهد، اگرچه چلسی در آستانه کسب دو جام در این فصل قرار دارد، ولی کونته تصور می کند قوای دفاعی تیمش نیاز به تغییر و تقویت دارد، بر همین اساس هدف اول او، جذب فن دیک مدافع ساوتهمپتون است که ارزش وی حدود 50 میلیون پوند برآورد می شود.

اگرچه باشگاه های دیگری نظیر منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول هم مایل به خرید این بازیکن هستند ولی چلسی اطمینان دارد که در جذب این بازیکن موفق خواهد بود. با حضور فن دیک و بازگشت کریستینسن از دوران قرضی در گلادباخ، باید منتظر خروجی هایی در خط دفاع چلسی باشیم. جان تری که قطعاً در پایان فصل چلسی را ترک می کند. در عین حال شنیده می شود که زوما هم گزینه ای است که احتمالاً در تابستان به صورت قرضی استفموردبریج را ترک می کند. کونته تصور می کند با توجه به حضور مدافعین دیگر در ترکیب تیمش، زوما فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی کند و به همین دلیل حضور در تیم دیگری، می تواند فرصت بازی برای وی فراهم کند.

ضمن این که شنیده می شود ساوتهمپتون جزو باشگاه هایی است که علاقه مند به کریستینسن است و شاید در چنین شرایطی، چلسی مجبور شود در ازای بخشی از مبلغ انتقال فن دیک، کریستینسن را به ساوتهمپتون واگذار کند.

1878