اینتر در انتظار حذف اتلتیکو برای جذب سیمئونه!

اینتر در انتظار حذف اتلتیکو برای جذب سیمئونه!

باشگاه اینتر میلان ایتالیا در نظر دارد با پیشنهادی نجومی سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید را جذب کند و حذف اتلتیکو توسط رئال از لیگ قهرمانان، شانس نراتزوری ها برای جذب سیمئونه را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توهیر، مالک اندونزیایی اینتر میلان ایتالیا در نظر دارد برای فصل آینده با صرف هزینه کلان دیگو سیمئونه سرمربی موفق و جوان اتلتیکو مادرید اسپانیا را جذب کنند. ال لوچو پیش از این بین سال های 1996 تا 1999 سابقه پوشیدن پیراهن اینتر را در کارنامه دارد.

اولین پیشنهاد اینتری ها به این سرمربی آرژانتینی 50 میلیون یورو برای 5 سال بود که مورد قبول سیمئونه قرار نگرفت البته دلیل رد این پیشنهاد خوب، مسائل مالی نبود.  

حال گفته می شود که سران باشگاه اینترمیلان برای مذاکره با دیگو سیمئونه، قصد دارند بعد از پایان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جلسه‌ای را ترتیب دهند و در آنجا پیشنهاد رسمی خودشان را به این مربی ارائه دهند.

طبق ادعای منابع ایتالیایی، اینتر پیشنهادی سه ساله به ارزش 6 میلیون یورو برای هر فصل را برای سیمئونه آماده کرده است.

قرارداد سیمئونه با اتلتیکو،سال 2018 به پایان می‌رسد و اگر این تیم در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال(12و20اردیبهشت) موفق به پیروزی و صعود به فینال لیگ قهرمانان نشود، خروج سیمئونه از اتلتیکو مادرید احتمال بیشتری خواهد گرفت.