کونته: فابرگاس در هر لحظه تاثیرگذار است

کونته: فابرگاس در هر لحظه تاثیرگذار است

وبسایت رسمی برنامه نود - با اینکه فابرگاس جایگاه ثابت خود در ترکیب چلسی را تا حدی از دست داده است اما عملکرد او در دیدار مقابل اورتون بار دیگر تمجید کونته را در پی داشت.

به گزارش وبسایت نود، ضربه تماشایی پدرو و گلی که کیهیل به ثمر رساند باعث شد تا چلسی خیالش از پیروزی دیگری در لیگ برتر انگلیس راحت شود با این وجود فابرگاس در اواخر این دیدار به میدان آمد و پاس گل سوم چلسی را برای ویلیان ساخته و پرداخته کرد. با این وجود کونته بار دیگر به تقدیر از فابرگاسی پرداخت که تنها 10 دیدار را از ابتدا برای چلسی به میدان رفته است:

احساس می کنم سسک بازیکنی است که در هر لحظه از بازی می تواند تایر گذار باشد. او اگر از ابتدا به میدان برود یا اگر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود تاثیر خود را خواهد گذاشت. همچنینی ویلیان نیز در فصل جاری نشان داده است که تاثیر خاصی در هر دیدار خواهد داشت. باید از آن ها تشکر کنم که نشان داده اند انسانی فوق العاده و بازیکنی خارق العاده هستند.

ضربه خارق العاده ای که پدرو روانه دروازه کرد تا نخستین گل چلسی در گودیسون پارک رقم بخورد دوازدهمین گل بازیکن سابق بارسا را رقم زد، با این وجود اعلام کرد همچنان انتظار بالاتری از پدرو دارد:

پدرو بار دیگر نشان داد که بازیکن بزرگی است اما نباید فراموش کنیم که او در بارسا به میدان رفته است و قهرمانی های پی در پی را کسب کرده است. او بازیکن فوق العاده ای است و فصل درخشانی را پشت سر می گذارد. با این وجود او باید با همین روند پیش برود و فصل را با قهرمانی به پایان ببرد. در غیر این صورت او تنها فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، اما قهرمانی فصل او را بی نظیر خواهد کرد.

1899