تکرار تاریخ پس از پنج سال؛ بازگشت بزرگ پرسپولیس مقابل ذوب آهن

تکرار تاریخ پس از پنج سال؛ بازگشت بزرگ پرسپولیس مقابل ذوب آهن

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ برتر شانزدهم برابر ذوب آهن به نتیجه مساوی دست یافت تا فصل را بدون شکست خانگی به پایان برساند.

به گزارش وب سایت نود، آخرین بازی که پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی با دو گل از حریف عقب افتاده بود و موفق به کسب امتیاز شد، در لیگ دوازدهم برابر ذوب آهن بود. در ادامه نگاهی به این دو بازی خواهیم داشت.

پرسپولیس در این دیدار در همان 15 دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کرد. دو گل سیدمحمد حسینی و جری بنگستون در دقایق 7 و 13 بازی ذوب آهن را دو بر صفر از قهرمان زودهنگام بازیها پیش انداخت. شرایط بازی در دقایق ابتدایی نیمه اول به گونه ای بود که تصور می شد پرسپولیس آخرین دیدار خانگی خود در این فصل را با شکست پشت سر خواهد گذاشت. اما در ادامه سروش رفیعی یکی از گل های خورده را جبران کرد و اختلاف را به یک گل رساند. اما در اوایل نیمه دوم جری بنگستون روی تیزهوشی و البته اشتباه فاحش بیرانوند توانست گل سوم ذوب آهن را به ثمر رسانده تا بار دیگر تیم اصفهانی با دو گل از پرسپولیس پیش بیفتد. اما این پایان کار نبود و یک دقیقه بعد مهدی طارمی با یک ضربه چیپ زیبا گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند و در دقایق پایانی علیپور در ادامه روند فوق العاده خود در این هفته ها باز هم مؤثر ظاهر شد و یک ضربه پنالتی را برای تیمش به دست آورد. مهدی طارمی هم این ضربه پنالتی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا پرسپولیس از شکست خانگی بگریزد.

به این ترتیب پرسپولیس پس از چند فصل توانست بار دیگر مقابل ذوب آهن یک بازگشت خوب داشته باشد و در حالیکه با دو گل از این تیم عقب افتاده بود، از این تیم امتیاز بگیرد. اتفاقی که در لیگ دوازدهم برای سرخپوشان افتاد...

29 آبان 1391، پرسپولیس در هفته پانزدهم از لیگ دوازدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت. در این دیدار پربرخورد ذوب آهن با گل پیام صادقیان و گل به خودی علیرضا نورمحمدی در همان 15 دقیقه ابتدایی بازی دو بر صفر از حریف پیش افتاد. ده دقیقه بعد سعید عبدالله پور از زمین بازی اخراج شد و در ادامه مهدی مهدوی کیا توانست یکی از دو گل تیمش را جبران کند. در ابتدای نیمه دوم مسعود همامی دروازه بان ذوب آهن هم از بازی اخراج شد تا این تیم نه نفره به بازی ادامه دهد. در دقیقه 75 محمد نوری بازی را به تساوی کشاند و در واپسین ثانیه های بازی در دقیقه 97 این کریم انصاری فر بود که توانست گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده و بازگشت بزرگ پرسپولیس را رقم بزند.

و حالا پرسپولیس پس از حدود پنج سال موفق شد در حالیکه با دو گل از حریف عقب افتاده، بار دیگر مقابل همین تیم ذوب آهن برگشت فوق العاده ای داشته باشد و امتیاز بگیرد.

2081 - 60610