هری کین: قرار گرفتن در رتبه ای بالاتر از آرسنال، تمام جاه طلبی مان نیست

هری کین: قرار گرفتن در رتبه ای بالاتر از آرسنال، تمام جاه طلبی مان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - هری کین در مورد اهداف تاتنهام صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام در حالی در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال است که با صدر جدول 4 امتیاز اختلاف دارد و در کورس قهرمانی نزدیک ترین تعقیب کننده چلسی صدرنشین است، اما پیروزی در مقابل آرسنال در دربی شمال لندن باعث می شود تاتنهام به طور قطع در این فصل بالاتر از آرسنال قرار گیرد، آخرین بار اسپرز در فصل 1994-1995 توانست در رتبه ای بالاتر از توپچی ها قرار گیرد. هری کین در واکنش به این اتفاق چنین می گوید:

از جنبه هواداران، این اتفاق بسیار خوبی می تواند باشد، خصوصاً اگر با پیروزی مقابل خودشان، رقم بخورد. اما ما خودمان به چیزهای بزرگتری فکر می کنیم. تلاش مان این است تا برنده شویم تا همچنان فشار را روی چلسی حفظ کنیم.

هری کین همچنین در مورد تاثیرات حضور پوچتینو در باشگاه تاتنهام چنین نظری دارد:

از زمان ورود پوچتینو به باشگاه، تغییرات زیادی را شاهد بوده ایم، او عملکرد فوق العاده ای داشته است. سبک بازی تیم را مشاهده می کنید، باور و امید را در تیم می بینید. بعضی مواقع یک بازی فوق العاده انجام می دهیم و 4-0 پیروز می شویم. در بعضی موارد هم مثل بازی چهارشنبه شب با دفاعی سخت مواجه می شویم و می توانیم در هر صورت پیروز شویم. این نشان می دهد توانایی برد در شرایط مختلف را داریم. سرمربی روش و سبک کاری خود را به تیم تزریق کرده است و شور و حرارت او نیز کاملاً به بازیکنان انتقال پیدا کرده است.

1878