نکات آماری هفته بیست و نهم لیگ برتر

نکات آماری هفته بیست و نهم لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و نهم لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و سرنوشت نایب قهرمانی، رتبه چهارم جدول و سقوط تیم دوم به رده پائین تر به هفته آخر کشیده شد.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه نکات آماری بازی های مهم هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران را مرور می کنیم.

پرسپولیس در شرایطی 2 گل از روی کرنر و کاشته غیر مستقیم از ذوب آهن پذیرفت که تا اینجای فصل گلی از روی کرنر و کاشته غیر مستقیم دریافت نکرده بود.

پرسپولیس 31 درصد گلهای این فصلش را از ذوب آهن پذیرفته است.این تیم در شرایطی در 15 دقیقه اول بازی 2 گل خورد که تاکنون در بازیهای این فصل در 15 دقیقه نخست گل نخورده بود.

رسپولیس بعد از 17 هفته به نتیجه مساوی رسید.پرسپولیس با این نتیجه لیگ شانزدهم را بدون شکست در بازیهای خانگی به پایان رساند.

علی علیپور در 7 گل از 11 گل اخیر پرسپولیس در لیگ تاثیرگذار بوده است.

مهدی طارمی با 18 گل زده رکورددار گل زده در یک فصل تاریخ لیگ برتر پرسپولیس است.

جری بنگستون تنها بازیکن لیگ شانزدهم است که موفق شد 2 بار دروازه پرسپولیس را در این فصل باز کند.

ذوب آهن در 7 تقابل اخیر در لیگ و حذفی برابر پرسپولیس بدون شکست بوده است.ذوب آهن تنها تیم لیگ برتری است که پرسپولیس با برانکو موفق به شکست آن نشده است.

پرسپولیس این فصل هر بار که گل اول را خورده موفق به پیروزی نشده است. پرسپولیس از لیگ دوازدهم تاکنون در دیداری که 2 گل از حریف عقب افتاده بود موفق به کسب امتیاز نشده بود.

پرسپولیس برابر تمام تیمهای لیگ شانزدهم موفق به کسب امتیاز شده است. روند 11 برد پیاپی خانگی پرسپولیس متوقف شد.

علیرضا منصوریان در تمام تقابلهایش برابر پدیده تحت مربیگری استقلال و نفت به پیروزی رسیده است.

استقلال برای اولین بار موفق به شکست پدیده در مشهد شد.پدیده برای سومین هفته پیاپی شکست خورد.پدیده تاکنون هیچ وقت موفق به شکست استقلال نشده است.

استقلال در 6 بازی اخیر لیگ و آسیا موفق به کلین شیت نشده است.پدیده برای اولین بار در این فصل در دیداری که گل اول را زده بود شکست خورد.

جابر انصاری رفت و برگشت موفق به گلزنی برابر پدیده شد.تقابل دو تیم برای اولین بار بیش از 2 گل داشت.استقلال با زدن 11 گل از پشت محوطه جریمه شوت زن ترین تیم لیگ شانزدهم است.

 

کرانچار با سپاهان نه تنها شکستی نداشته بلکه در تمامی بازیهای خانگی موفق به پیروزی شده است.

سپاهان هفت بازی بدون شکست؛ پنج پیروزی و دو باخت

2081 - 60610