گزارش/ جادوی 5 برای کارلتو و بایرن‌مونیخ

گزارش/ جادوی 5 برای کارلتو و بایرن‌مونیخ

سرمربی و تیم بایرن با عدد 5 یک رکورد جاودانه خلق کردند.

 به گزارش کاپ، پنجمین قهرمانی متوالی بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا، قهرمانی آنچلوتی در پنجمین لیگ معتبر اروپا را رقم زد و هر 2 را جاودانه کرد.

بی‌نهایت اقتدار

 بایرن با 6 تایی کردن ولفسبورگ 4 هفته زودتر قهرمان فصل 2017-2016 بوندس‌لیگا شد. 4 قهرمانی متوالی قبلی این تیم به ترتیب 8، 7، 4 و یک هفته قبل از پایان فصل قطعی شده بود و حالا رکورددار بلامنازع قهرمانی‌های متوالی در بوندس‌لیگا برای دومین بار، 4 هفته زودتر قهرمان شده است. اگر بخواهیم قهرمانی‌های زودهنگام تیم را روی هم جمع بزنیم به عدد 22 می‌رسیم. بایرن درمجموع 5 فصل اخیر، 22 هفته زودتر از پایان قهرمان شد که برای لیگی 18 تیمی دستاوردی باورنکردنی است.

بایرن

عالیجناب آنچلوتی

آنچلوتی با قهرمان کردن بایرن در اولین فصل حضور  در این تیم، رکوردی جاودانه خلق کرد؛ قهرمانی در هر 5 لیگ معتبر اروپا؛ در فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن ، در آلمان با بایرن‌مونیخ، در انگلیس با چلسی، در اسپانیا با رئال مادرید و در ایتالیا با میلان! یکی از تنها 2 مربی فاتح 3 لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا حالا اولین مربی تاریخ فوتبال باشگاهی نام دارد که در هر 5 لیگ معتبر اروپا حداقل یک جام قهرمانی داخلی به دست آورده است. باید دید او فصل آینده می‌‍تواند تیمش را به قهرمانی لیگ قهرمانان برساند یا نه. اگر  این اتفاق رخ دهد، او  علاوه بر تبدیل شدن به اولین مربی فاتح 4 دوره لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های اروپا، اولین مربی تاریخ نام می‌گیرد که با 3 تیم مختلف معتبرترین جام باشگاهی اروپا را بالای سر می‌برد.پس این کارلتو با وجود ناکامی در 2 جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در 2 هفته به آینده امیدوار  است و قصد دارد با سرعت بنزوار بایرن شتاب بیش‌تری در کسب افتخارات جدید را تجربه کند. فعلا آفتاب اقبال مستقیم به سوی او و تیمش می‌تابد.