پیش بازی اینتر - ناپولی

پیش بازی اینتر - ناپولی

دو تیم اینتر و ناپولی، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در یکی از ضعیف ترین فرم های خود از ابتدای فصل قرار دارد و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. شاگردان پیولی که شروع خوبی با این مربی ایتالیایی داشتند، رفته رفته دچار افت شدند تا جایی که اینتر در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است.  نراتزوری که امید کسب سهمیه داشت، حالا با 56 امتیاز به رده هفتم سقوط کرده و احتمال اینکه باز هم از این بیشتر سقوط کند وجود دارد.

مدیران نراتزوری به دنبال تغییرات اساسی در تیم هستند و فصل آینده می‌خواهند مربی بزرگی را به روی نیمکت خود آورده و بازیکنان خوبی جذب کنند. نتایج  ضعیف اخیر پیولی باعث شده تا او عملا شانسی برای هدایت تیم در سال آینده نداشته باشد و حالا تنها هدفش این است که فصل را به بهترین شکل به پایان برساند.

ناپولی نیز با 71 امتیاز در رده سوم قرار دارد و می‌توان گفت که کسب سهمیه آنها قطعی شده است. با این حال شانسی برای قهرمانی نیز ندارند و در بهترین حالت به دنبال حفظ جایگاه فعلی شان خواهند بود.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای اینتر، 2 پیروزی برای ناپولی و 1 تساوی به ثبت رسیده است. با این حال، اینتر در خانه مقابل ناپولی عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها در 13 بازی اخیر خود در خانه مقابل ناپولی، تنها 1 شکست کسب کرده اند و 10 پیروزی و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها در دیگر بازی ها بوده است.