وولفسبورگ 0 - 6 بایرن مونیخ؛ پنجمین قهرمانی متوالی باواریایی ها در بوندس لیگا ها مسجل شد

وولفسبورگ 0 - 6 بایرن مونیخ؛ پنجمین قهرمانی متوالی باواریایی ها در بوندس لیگا ها مسجل شد

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ با کسب برد مقابل وولفسبورگ قهرمانی خود در فصل 2016/17 بوندس لیگا را مسجل کرد.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در هفته سی و یکم بوندس لیگا در زمین وولفسبورگ به میدان رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد با نتیجه میزبانش را شکست دهد. با کسب این برد بایرن مونیخ 73 امتیازی شد و با توجه به فاصله 10 امتیازی اش با لایپزیگ و باقی ماندن 3 هفته از رقابت ها، پنجمین قهرمانی متوالی باوارایایی ها در بوندس لیگا مسجل شد.نیمه اول بازی متعادل آغاز شد و در ابتدا این وولفسبورگ بود که چند بار روی دروازه بایرن مونیخ خطرناک ظاهر شد. در ادامه و پس از گذشت 10 دقیقه از بازی بازیکنان بایرن مونیخ جریان بازی را در دست گرفتند و موفق شدند تا پایان نیمه ضمن به ثمر رساندن 3 گل چند بار دیگر هم به صورت جدی دروازه وولفسبورگ را تهدید کنند که عکس العمل های خوب کاستلس در چند نوبت مانع از بیشتر باز شدن دروازه میزبان شد.

نیمه دوم بازی هم با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و در همان ابتدای نیمه آلابا از زاویه بسته تا آستانه باز کردن دروازه وولفسبورگ پیش رفت. دقایقی بعد روبن موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. دقیقه 79 لوئیز گوستاوو با دریافت کارت زرد از بازی اخراج شد و کار برای وولفسبورگ سخت تر شد. در ادامه بازیکنان بایرن مونیخ دو بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کردند و بازی با نتیجه 6-0 خاتمه یافت.

شرح گل ها

دقیقه 19 (داوید آلابا): مدافع چپ بایرن مونیخ از روی ضربه آزاد از فاصله 25 متری به زیبایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 36 (روبرت لواندوفسکی): روی پاس کومان از سمت چپ، مولر داخل محوطه صاحب توپ شد و با پاس به بیرون لواندوفسکی را پشت نقطه پنالتی صاحب توپ کرد و مهاجم لهستانی با ضربه ای دقیق توپ را به سمت چپ دروازه کاستلس فرستاد.

دقیقه 45 (روبرت لواندوفسکی): کینگزلی کومان روی گل سوم هم اثر بخش بود. حرکت سرعتی او از سمت چپ با ارسالش به داخل محوطه جریمه همراه بود و لواندوفسکی پس از کنترل توپ با پای چپ از مقابل دروازه گل سوم را به ثمر رساند.

دقیقه 66 (آرین روبن): حرکت عرضی روبن از سمت چپ با ضربه پای چپ او در پشت محوطه جریمه همراه شد و توپ در گوشه پائین سمت چپ دروازه قرار گرفت.

دقیقه 80 (توماس مولر): روبرت لواندوفسکی پس از جا گذاشتن کاستلس موفق نشد دروازه را باز کند و شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد. در ریباند مولر به راحتی پنجمین گل فصلش را به ثمر رساند.

دقیقه 85 (یاشوا کیمیش): پاس کیمیش از میانه میدان روبن را در سمت راست صاحب توپ کرد و هافبک بایرن با حرکتی سرعتی خود را به داخل محوطه رساند و پس از کنترل توپ ارسالی روبن از زاویه بسته گل آخر بازی را به ثمر رساند.

 ترکیب دو تیم

7899