پیکان 2 - سایپا صفر؛ مربی قهرمان در خطر سقوط

پیکان 2 - سایپا صفر؛ مربی قهرمان در خطر سقوط

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال سایپا با شکست 2 بر صفر مقابل پیکان در رده سیزدهم جدول باقی ماند تا در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر خطر سقوط را کاملاً احساس کند.

به گزارش وب سایت نود، در این بازی سیامک نعمتی و گادوین منشا گل های پیکان را به ثمر رساندند تا شاگردان جلالی با 41 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرند. البته با توجه به پیروزی سپاهان در بازی امروز برابر تراکتورسازی، شاگردان جلالی دیگر شانسی برای کسب رتبه چهارم جدول ندارند اما هنوز این فرصت را دارد تا با پیروزی در بازی آخر خود بالاتر از ذوب آهن قرار بگیرد. از نکات مهم این بازی می توان به اخراج گادوین منشا در اواخر بازی اشاره کرد.

پیکان تهران

ﺭﺣﻤﺎﻥ ﺍﺣﻤﺪﯼ، ﺍﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﺻﺎﺩﻗﯽ، ﺳﯿﺎﻭﺵ ﯾﺰﺩﺍﻧﯽ، ﻣﻬﺮﺍﻥ ﻣﻮﺳﻮﯼ، ﻣﻬﺪﯼ ﺷﯿﺮﯼ، ﺻﺎﺩﻕ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ، ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ، ﺁﺭﻣﺎﻥ ﻗﺎﺳﻤﯽ، ﻣﺎﻫﺎﻥ ﺭﺣﻤﺎﻧﯽ، ﮔﺎﺩﻭﯾﻦ ﻣﻨﺸﺎ، ﺳﯿﺎﻣﮏ نعمتی

سرمربی: مجید جلالی

سایپا

حامد لک، عزت پورقاز، سیامک کوروشی، مهدی ترابی، علی قلی زاده، سعید لطفی، حامد شیری، سجاد مشکل پور، امید خالدی، رضا جعفری، امیر جوادی مقدم

سرمربی: حسین فرکی

گل اول برای پیکان تهران توسط سیامک نعمتی

دقیقه 33: ضدحمله مهدی شیری به منشا رسید و او هم این توپ را برای سیامک نعمتی ارسال کرد و با دریبل توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

گل دوم پیکان تهران توسط گادوین منشا

دقیقه 71: گادوین منشا دومین گل تیم پیکان را به ثمر رساند تا با یک گل زده و یک پاس گل نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفاء کرده باشد.

2081