رئال مادرید 2 - 1 والنسیا؛ 3 امتیاز سرنوشت ساز در کورس قهرمانی

رئال مادرید 2 - 1 والنسیا؛ 3 امتیاز سرنوشت ساز در کورس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 35 رقابت های لالیگا رئال مادرید در خانه مقابل والنسیا به یک پیروزی سخت در دقایق پایانی دست یافت و موقتاً به صدر جدول بازگشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید موفق شد در دیداری سخت و نفس گیر، در ورزشگاه خانگی خود، برنابئو، با نتیجه 2-1 از سد والنسیا عبور کرده و با کسب 81 امتیاز موقتاً به صدر جدول بازگردند و منتظر نتیجه دربی کاتالونیا باشند.

دقیقه '1: روی اشتباه سرخیو راموس در همین ابتدای کار، سانتی مینا پشت کاپیتان رئال مادرید صاحب توپ شد و ابتدا در موقعیت تک به تک ضربه او را ناواس برگشت داد و ضربه دوم مینا از زاویه بسته به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه '20: در حالیکه رئال مادرید توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفته بود، صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه شد؛ رونالدو پشت توپ ایستاد و ضربه ستاره پرتغالی از بالای دروازه با اختلاف نسبتاً زیاد به بیرون رفت.

دقیقه '26: گوشه سمت راست محوطه والنسیا، رئال مادرید صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، در حالیکه همه انتظار ارسال داشتند، خامس به شکل مستقیم و خطرناک با ضربه ای کات دار گوشه دروازه را هدف گرفت اما توپ با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '27 (1-0)(کریستیانو رونالدو): بستمین گل فصل ستاره پرتغالی به ثمر رسید؛ ارسال کارواخال از سمت راست با پرش بلند رونالدو روی سر مونتویا همراه شد و ضربه سر این بازیکن در گوشه پایین دروازه آرام گرفت.

نیمه اول این مسابقه در نهایت با همین نتیجه و با ادامه حملات بی سرانجام رئال مادرید پایان یافت تا شاگردان زیدان تنها یک نیمه با 3 امتیاز خانگی فاصله داشته باشند.

دقیقه '55: روی پاس عالی مارسلو، بنزما از سمت چپ وارد محوطه والنسیا شد و پس از دریبل مدافع پیش رو در عرض، ضربه کات دار زیبایی به توپ زد که با بدشانسی توپ به تیر عمودی برخورد کرد و دور شد.

دقیقه '56 (پنالتی از دست رفته): در ادامه همان موقعیت، مودریچ داخل محوطه صاحب توپ شد و توسط پارخو تعادل خود را از دست داد تا کمک داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛  کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد اما دیگو آلوز، بهترین پنالتی گیر تاریخ لالیگا به شکلی فوق العاده ضربه ستاره پرتغالی را هم مهار کرد.

دقیقه '66: مارکو آسنسیو به عنوان اولین تعویض به جای خامس رودریگز به بازی آمد. لحظاتی بعد هم موراتا جانشین بنزما شد.

دقیقه '78: ارسال آسنسیو از سمت چپ در تیر دوم با ضربه سینه رونالدو از کنار دروازه به بیرون رفت اما مهاجم رئال مادرید همراه با مدافع والنسیا به تیر عمودی برخورد کردند و برای لحظاتی دچار مصدومیت شدند.

دقیقه '81 (1-1)(دنی پارخو): رئال مادرید گل بد موقعی دریافت کرد؛ ضربه ایستگاهی به دست آمده برای والنسیا با ضربه تماشایی پارخو به زیبایی و علیرغم تلاش ناواس به گوشه دروازه راه یافت تا تیم میزبان در خطر از دست دادن 2 امتیاز حیاتی باشد.

دقیقه '85 (2-1)(مارسلو): قهرمان برزیلی سانتیاگو برنابئو؛ حرکت انفرادی فوق العاده موراتا از سمت راست و ارسال او به روی دروازه، نصیب مارسلو شد و مدافع تکنیکی رئال مادرید بعد از حرکت در عرض با پای راست و غیرتخصصی ضربه ای زمینی به گوشه دروازه آلوز فرستاد تا برنابئو غرق در شادی شود.

دقیقه '2+90: لوکاس وازکز به عنوان آخرین تعویض جانشین مودریچ شد تا در این مسابقه خبری از ایسکو نباشد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771