دورتموند 0 - 0 کلن؛ فرصت سوزی شاگردان توخل

دورتموند 0 - 0 کلن؛ فرصت سوزی شاگردان توخل

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سی و یکم بوندس لیگا و در دیداری حساس بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود میزبان کلن بود و در پایان مقابل این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند با کسب تساوی مقابل کلن بهترین فرصت برای مستحکم تر کردن جایگاه خود در مکان سوم جدول را از دست داد. عصر شنبه دورتموند و در حالی که چند روز قبل موفق به شکست دادن بایرن مونیخ شده بودند این بار نتوانستد بازی خوبی به نمایش بگذارند و مقابل کلن با تساوی بدون گل متوقف شدند. با کسب این نتیجه دورتموند 57 امتیازی شد و با فاصله 2 امتیاز نسبت به هوفنهایم رده چهارمی در مکان سوم جدول ایستاد. کلن هم با این نتیجه 42 امتیازی در مکان هشتم جدول قرار گرفت.

نیمه اول بازی را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی مارکو رویس می توانست دروازه تیمو هورن را باز کند اما واکنش این دروازه بان مانع از آن شد. در ادامه دورتموند دوباره توسط رویس تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما ضربه رویس از مقابل دروازه به آسمان رفت. بعد از سپری شدن 20 دقیقه از جریان بازی کم کم کلن هم خودی نشان داد و دو بار پیاپی توسط یوویچ و بیتنکورت دروازه دورتموند به صورت جدی تهدید شد.

نیمه دوم بازی بسیار آرام تر دنبال شد و دفاع همه جانبه و فشرده بازیکنان کلن مانع از خلق موقعیت های جدی روی دروازه این تیم شد. بهترین موقعیت دورتموند در نیمه دوم در ثانیه های پایانی بازی روی ارسال پیژچک خلق شد اما واکنش زیبا و فوق العاده تیمو هورن مانع از گلزنی رافائل گرویرو با ضربه سر شد.

ترکیب دو تیم

7899