پوچتینو: نسبت به فصل قبل تیم پخته تری هستیم

پوچتینو: نسبت به فصل قبل تیم پخته تری هستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پوچتینو اعتقاد دارد تیمش نسبت به فصل قبل باتجربه تر شده است.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام فصل قبل در هفته های پایانی دچار لغزش شد و در کورس قهرمانی مقابل لسترسیتی شکست خورد تا روباه ها قهرمان لیگ برتر شوند، اما پوچتینو این بار امیدوار است تیمش در کورس قهرمانی در رقابت با چلسی، عملکرد بهتری ارائه کند، سرمربی آرژانتینی تاتنهام در گفتگوی اخیرش با اسکای اسپورت پیش ار دربی حساس شمال لندن چنین گفته است:

به نوعی ناکامی فصل قبل، محرکی برایمان محسوب می شد تا بتوانیم پیشرفت کنیم. ابتدا باید متوجه می شدیم چرا آن اتفاق افتاد و سپس راه حلی برایش پیدا می کردیم. تیم نسبت به فصل قبل پخته تر و باتجربه تر شده است. این حس را دارم که تیم اکنون بهتر می تواند با استرس مقابله کند و برای قهرمانی بجنگد. چه قهرمان شویم و چه به قهرمانی نرسیم، به نظرم تیم از لحاظ ذهنی و روانی به سطح بالاتری رسیده است.

پیروز شدن در دربی مقابل آرسنال اهمیت دارد، می دانیم که بردن آرسنال چه معنایی دارد. اما هدف ما قهرمانی است نه این که صرفاً بالاتر از آرسنال قرار گیریم. اهمیتی برای آرسنال قائل نیستم، بلکه توجهم معطوف به بازیکنان و تیم خودم است. البته نمی توانیم گذشته را پنهان کنیم، اتفاقاتی که در 20-30 سال اخیر رقم خورده است. ما تلاش مان را می کنیم تا پیروز شویم تا همچنان در کورس قهرمانی باشیم. هر بازی برای ما یک چالش است، یک بازی متفاوت که باید روی آن تمرکز کرد. بازی سختی است ولی مطمئنم که با کمک هواداران مان انرژی زیادی می گیریم.

1878