پیش بازی اورتون - چلسی؛ مسیر قهرمانی از گودیسون پارک می گذرد

پیش بازی اورتون - چلسی؛ مسیر قهرمانی از گودیسون پارک می گذرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در یکی از بازی‌های هفته‌ی سی و پنجم لیگ جزیره، چلسی میهمان اورتون خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 17:35 یکشنبه، چلسی در ورزشگاه گودیسون پارک به قضاوت جاناتان ماس به مصاف اورتون خواهد رفت.

اورتون رونالد کومان درحالی پای به این مسابقه می‌گذارد که در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. هرچند این تیم اندکی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا با مدعیان دیگر فاصله دارد، ولی تنها دو شکست در هفده بازی اخیر لیگ برتری، حاکی از شرایط خوب این تیم است. با این وجود تنها شکست‌های این تیم در این مدت مقابل تیم‌هایی بوده که از این تیم رتبه‌ی بهتری داشته‌اند. رونالد کومان در بازی رفت شکست سختی مقابل تیم کونته متحمل شد و با 5 گل مغلوب شد. حالا این مربی هلندی قصد دارد با تکیه بر فرم خوب لوکاکو، سعی کند از صدرنشین رقابت‌ها که فاصله‌ی زیادی با قهرمانی ندارد امتیاز بگیرد. 

از سوی دیگر، چلسی درحالی پای به این بازی خواهد گذاشت که پس از شکست مقابل کریستال پالاس و منچستریونایتد، توانست با پیروزی مقابل تاتنهام در نیمه‌نهایی جام حذفی و البته پیروزی مقابل ساوتهمپتون، بار دیگر به فرم خوبش بازگردد. شاگردان کونته خوب می‌دانند که پیروزی در این دیدار، با توجه به بازی‌های سخت‌تر تاتنهام تا حد زیادی قهرمانی این تیم را تضمین خواهد کرد. هرچند چلسی در 11 بازی آخر خود در لیگ برتر کلین شیت نداشته است، فرم خوب دیگو کاستا خبر خوشی برای مربی ایتالیایی این تیم خواهد بود. کونته مصدوم خاصی برای این بازی ندارد و احتمالا یکی از بین ویلیان و پدرو جانشین فابرگاس در ترکیب اصلی خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

اورتون 5 بازی از 7 بازی آخر خانگی مقابل چلسی را پیروز شده است.پس از تاتنهام که 92 گل از چلسی در لیگ برتر دریافت کرده است، هیچ تیمی به اندازه‌ی اورتون از آبی‌های لندن گل نخورده است(80 گل).در 4 مسابقه مقابل تافی‌ها، دیگو کاستا در 6 گل نقش داشته است(4 گل و 2 پاس گل).روملو لوکاکو در 5 بازی آخرش مقابل چلسی در گلزنی ناکام بوده است.در عین حال این مهاجم بلژیکی در 9 بازی آخر خانگی خود توانسته گلزنی کند.شاگردان کومان8 بازی آخر خانگی خود را پیروز بوده‌اند که بهترین رکورد لیگ برتری این تیم محسوب می‌شود.

پیش بینی نتیجه:

1405