هوینس: مشکل بایرن مونیخ با جذب فوق ستاره ها حل نمی شود

هوینس: مشکل بایرن مونیخ با جذب فوق ستاره ها حل نمی شود

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در طول یک هفته شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و پس از آن رسیدن به فینال جام حذفی آلمان را از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که جذب بازیکنان جدید و گرانقیمت نمی تواند سرپوشی بر ناکامی ها اخیر این تیم باشد و اولویت با حل مشکلات درون تیم و علت باخت های اخیر مشخص شوند.

هوینس در مصاحبه با AZ گفت:

من نمی توانم بگویم که در بازار نقل و انتقالات فعال خواهیم بود یا نه. گاهی اوقات جذب بازیکنان جدید راه چاره نیست. بعد از بازی هایی همانند بازی مقابل دورتموند، فقط باید با تیم مربیگری صحبت کرد.اغلب در رسانه ها گفته می شود که بازار نقل و انتقالات می تواند یک اکسیر یا نوشدارو باشد، اما من چنین فکر نمی کنم. من همیشه گفته ام که بوندس لیگا مهم ترین عنوان برای باشگاه است و مطمئن هستم آن را کسب می کنیم. البته که کسب دو عنوان قهرمانی در یک فصل چیزی فوق العاده است خصوصا به خاطر آنکه ما مقابل دروتموند در خانه بازی می کردیم.

باید شرایط کنونی را قبول کنیم و درباره آن با هم صحبت کنیم، در دراز مدت این عناوین از دست رفته کمی ما را اذیت می کند. در بازی مقابل دروتموند حضور دو بازیکن گرانقیمت نمی توانست ما را برنده کند، مشکلات را همیشه بازیکنان جدید حل نمی کنند.

7899

7899