پیش بازی لاس پالماس - اتلتیکو مادرید؛ نبرد سخت اتلتی پیش از دربی مادرید

پیش بازی لاس پالماس - اتلتیکو مادرید؛ نبرد سخت اتلتی پیش از دربی مادرید

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اتلتیکو مادرید و لاس پالماس در هفته سی وپنجم رقابت های لالیگا شنبه ساعت 21 در ورزشگاه گران کارانیا به قضاوت ریکاردو بورگوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لاس پالماس که در هفته های اخیر از فرم خوب خود فاصله گرفته است در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول لالیگا حضور دارد، شاگردان کیکه ستین روند پیروزی های خانگی خود را پس از تساوی 1-1 مقابل دپورتیوو لاکرونیا پایان یافته دیدند و پس از آن در خانه لگانس با حساب 3-0 شکست را پذیرفتند تا شرایط سختی را تجربه کنند. ستین در این دیدار تنها لیواخا را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و احتمالا ویرا، کوین پرینس بواتنگ و گومز برای حضور در این دیدار مشکلی نخواهند داشت و بدین ترتیب این تیم می تواند با ترکیبی نسبتا کامل به مصاف تیم پایتخت نشین برود.

در سوی مقابل اتلتی که پس از 12 دیدار شکست ناپذیری، دیدار گذشته خود را به شکل عجیبی در ویسنته کالدرون مقابل ویارئال با شکست به پایان برد در حال حاضر با امتیاز برابر با سویا در رتبه سوم قرار دارد، ال چولو دوست نخواهد داشت تا در پایان رقابت های لالیگا مجبور شود برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده در مسابقات مقدماتی این رقابت ها شرکت کند و بنابراین کسب پیروزی در این دیدار برای روخی بلانکو حیاتی خواهد بود. ال چولو در این دیدار مطابق معمول آگوستو فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، خوان فران، ورسالیکو و کاراسکو نیز دیگر مصدومان اتلتی هستند و گودین نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی اتلتی نخواهد بود. با این وجود تیاگو پس از رهایی از کمند مصدومیت می تواند پس از ماه ها دوری از میادین بار دیگر در خط هافبک اتلتی حاضر شود تا این تیم با ثبات پیشتری در خط میانی به میدان برود.

اتلتی 5 دیدار از 6 دیدار رو در روی خود مقابل لاس پالماس را با پیروزی پشت سر گذاشته استو تنها شکست این تیم مربوط به رویارویی آخر دو تیم در ویسنته کالدرون می شود که لاس پالماس با حساب 3-2 موفق شد اتلتی را از پیش رو بردارد، با این وجود اتلتی قطعا نبرد میانه هفته خود مقابل رئال مادرید را مد نظر خواهد داشت و دور از انتظار نخواهد بود اینکه تصور کنیم ال چولو به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد تا در دیدار لیگ قهرمانان اروپا با تیمی شاداب مقابل رئال مادرید به میدان برود، بنابراین ممکن است شاهد نتیجه عجیب دیگری از روخی بلانکو در این دیدار باشیم.

آمار مرتبط با این دیدار:

اتلتی 4 دیدار آخر خارج از خانه خود مقابل لاس پالماس را بدون گل خورده به پایان برده است.

لاس پالماس در 19 دیدار از 21 دیدار آخر خود در خانه شکست نخورده است.

اتلتی 9 دیدار آخر خارج از خانه خود را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

اتلتی در 3 دیدار آخر خارج از خانه خود مقابل لاس پالماس حداقل 2 بار به گل رسیده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899