مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس گفت:مشکلی برای برگزاری لیگ برتر در امام رضا نیست.
به گزارش کاپ، حسین یوسفی، در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آستان قدس اظهار کرد: ما آمادگی خود را از ادیبهشت به بعد برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر اعلام کردهایم. باقی مسایل به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مربوط میشود.
وی افزود: رویکرد ما توجه به علایق عمومی جامعه است و فوتبال هم جزیی از این علایق است. همچنین هماکنون حسن تفتیان، قهرمان دوومیدانی کشورمان نیز در ورزشگاه امام رضا به تمرین میپردازد و در تابستان نیز میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی جوانان خواهیم بود.













