پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - رئال مادرید؛ فرصتی برای التیام زخم ال کلاسیکو

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - رئال مادرید؛ فرصتی برای التیام زخم ال کلاسیکو

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید پس از نمایش ضعیف در ال کلاسیکو، به میهمانی دپورتیوو لاکرونیا می رود.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های دپورتیوو لاکرونیا و رئال مادرید در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا، ساعت 12 بامداد پنجشنبه 7 اردیبهشت 1395 در ورزشگاه مونیسیپال ریازور به قضاوت خوزه سانچز برگزار خواهد شد. اکنون رئال مادرید و بارسلونا در امتیاز 75 مساوی هستند ولی مادریدی ها به علت ناکامی در مجموع دو مسابقه رو در رو با بارسلونا، در رده دوم قرار گرفته اند. البته رئال مادرید یک بازی عقب افتاده را نیز پیش رو دارد. با توجه به شرایط موجود، شاگردان زیدن الدین زیدان باید همه بازی های باقی مانده خود را با پیروزی به پایان برسانند وگرنه امسال نیز دست آنها از قهرمانی لالیگا دور خواهد شد. رئال مادرید پس از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان، در بازی هفته گذشته لالیگا متحمل باخت خانگی 3-2 مقابل بارسلونا گردید.

دپورتیوو با 31 امتیاز در مکان شانزدهم جدول ایستاده و با دستیابی به هر سه امتیاز این بازی، احتمالاً بقای خود در لالیگا را قطعی خواهد کرد. این تیم طی 6 بازی اخیر فقط یک بار به پیروزی رسیده و هفته گذشته نیز مغلوب رئال سوسیداد شد. دپورتیوو در آخرین بازی خانگی توانست با نتیجه 2-0 از سد مالاگا عبور کند.

نکات آماری بازی:

دپورتیوو طی 5 تقابل خانگی اخیر با رئال مادرید، پیروز نشده و طی 21 رویارویی اخیر نیز تنها یک پیروزی در کارنامه این تیم گالیسیایی مشاهده می شود. (13 برد برای رئال مادرید و 7 مساوی)

رئال مادرید طی 5 بازی اخیر در ریازور، 15 گل به ثمر رسانده که با مجموع گل های این تیم طی 21 بازی پیش تر در ریازور برابر است. کهکشانی ها هر 8 بازی اخیر مقابل دپورتیوو در کلیه رقابت ها را با پیروزی به پایان رساند.

رئال مادرید در 8 تقابل اخیر با دپورتیوو لاکرونیا در کلیه رقابت ها، حداقل 2 گل را در هر بازی به ثمر رسانده است. همچنین شاگردان زیدان طی 10 بازی اخیر لالیگا، حداقل 2 گل را در 9 بازی زده اند.

رئال مادرید در هر 56 مسابقه قبلی در کلیه رقابت ها گلزنی کرده که بهترین رکورد در تاریخ لالیگا است.

رئال مادرید در هر یک از 26 بازی اخیر لالیگا در بیرون خانه، موفق به گلزنی شده که بهترین رکورد بین تیم های لالیگا است. این تیم طی 26 بازی اخیر لالیگا در بیرون خانه، فقط 2 بار طعم تلخ شکست را چشید.

 دپورتیوو طی 6 بازی خانگی اخیر در لالیگا، فقط یک بار باخته و در هر دو بازی خانگی اخیر، کلین شیت کرده است. به نظر می رسد که این تیم تحت هدایت پپه مل، تیم قدرتمندی در ریازور باشد.

دپورتیوو توانست در ورزشگاه ریازور از سد بارسلونا با نتیجه 2-1 عبور کند اما پس از آن، طی 3 بازی خانگی، در 2 بازی نتوانستند گلزنی نمایند.

کریستیانو رونالدو و رائول گونزالز با 11 گل زده مقابل دپورتیوو، بهترین گلزنان مادریدی ها مقابل این تیم هستند. همچنین آلفردو دی استفانو با 6 گل، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید در ورزشگاه ریازور محسوب می شود و پس از وی، کریستیانو رونالدو 5 گل را در ریازور به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو در 4 بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا، موفق به گلزنی نشده و در صورت عدم گلزنی در این بازی، بدترین روند ناکامی وی در گشودن دروازه حریفان در لالیگا به ثبت خواهد رسید.

بین بازیکنان کنونی شاغل در لالیگا، سرخیو راموس با 136 کارت زرد و 17 کارت قرمز رکورددار است.

مارسلو در فصل جاری لالیگا، 9 پاس گل داده که بهترین رکورد وی از این حیث، پس از فصل 10-2009 است. وی در آن فصل نیز 9 پاس گل را برای یاران خود ارسال کرده بود.

از 14 گل اخیر دپورتیوو لاکرونیا، تنها 4 گل توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسیده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

دپورتیوو لاکرونیا: محرومیت کارلس خیل، آلخاندرو آریباس و گیلرمه به پایان رسیده و این سه بازیکن به ترکیب اصلی تیم خود باز خواهند گشت. لوئیزینیو نیز به احتمال زیاد به ترکیب اصلی برگشته تا در پست بال چپ قرار بگیرد و فرناندو ناوارو دفاع چپ دپورتیوو را حمایت کند. گمانه زنی ها حاکی است که آلخاندرو آریباس به رائول آلبنتوسا ترجیح داده خواهد شد و شاید فلورین آندون نیز به جای خوسلو در نوک خط حمله گالیسیایی ها به میدان برود. پدرو موسکرا نیز به علت مصدومیت، غایب است.

رئال مادرید: سرخیو راموس به علت دریافت کارت قرمز در ال کلاسیکو، قادر به همراهی تیمش نیست. رافائل واران به همراه تیمش سفر کرده تا علی رغم درگیری با مصدومیت، به احتمال زیاد جانشین راموس در قلب خط دفاعی مادریدی ها شده و کنار ناچو قرار گیرد. په په نیز یکی دیگر از غایبان رئال مادرید بوده که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. گرت بیل نیز در ال کلاسیکو مصدوم شد و قادر به همراهی کهکشانی ها در ریازور نیست. تونی کروس و کریستیانو رونالدو از فهرست بازیکنان رئال مادرید برای این بازی کنار گذاشته شدند تا به اندازه کافی استراحت کرده و برای دیدار با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا آماده شوند. به احتمال زیاد، آلوارو موراتا در خط حمله قرار گرفته و شاید ایسکو، حامس رودیگز و مارکو آسنسیو نیز به عنوان یار اصلی به میدان بروند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464