زیدان: حالا همه می گویند که بارسلونا قهرمان لیگ خواهد شد؛ واران فردا با ما خواهد بود

زیدان: حالا همه می گویند که بارسلونا قهرمان لیگ خواهد شد؛ واران فردا با ما خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل دپورتیوو شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دیدار در حالی از هفته 34 رقابت های لالیگا برگزار خواهد شد که رئال مادرید پس از شکست 3-2 خانگی مقابل بارسلونا صدر جدول را از دست داده و برای بقا در کورس قهرمانی به 3 امتیاز خارج از خانه این مسابقه نیاز دارد. زیدان در صحبت های قبل از بازی خود گفت:

ما در فرم خوبی هستیم و فقط به بازی فردا فکر می کنیم. روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کرده ایم. برای کسب 3 امتیاز بهترین عملکرد خود را ارائه خواهیم کرد. نسبت به چیزی خود موظف احساس نمی کنم و هر روز فقط به فکر ارائه تمام توان هستیم. این وظیفه ماست. در فوتبال نمی توانید حدس بزنید. سرنوشت ما در دست خودمان است، به هیچکس متکی نیستیم و فردا برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

بیل:

او به خود آسیب زد اما 100% آماده نبود. در دو جلسه تمرینی او به طور عادی تمرین کرد. سپس آن اتفاق رخ داد، اما چیزی بود که نمی شد از آن جلوگیری کرد. بازیکنان می خواهند بازی کنند. وقتی شما مصدومیت طولانی مدت داشته باشید، بازگشت به میادین سخت است. تمرین می کنید و ممکن است درد های دیگری هم باشد. امیدوارم دوری او طولانی نباشد، مصدومیت او جدی نیست و سعی می کنیم هرچه سریع تر او را بازگردانیم.

اگر می توانستم، دوباره آن کار را می کردم. او به طور عادی تمرین کرد و درد نداشت. نکته مهم این است که بین ما دو نفر شفافیت وجود دارد. من به چیزی که بازیکنان می گویند اعتماد دارم و او خوب بود. او به خودش ضربه زد و نمی توانیم خوشحال باشیم. امیدوارم زودتر به میادین بازگردد.

بازه زمانی برای بیل:

امیدوارم قبل از پایان لیگ بیل همراه تیم باشد. شما می گویید که مصدومیت او درجه دو است، دکتر ها به من می گویند چیز جزئی است و به زودی متوجه خواهیم شد. به طور روزمره اوضاع را تحت نظر خواهیم داشت. به کسانی که اینجا کار می کنند اطمینان دارم. همه می خواهند در بازی ها حضور داشته باشند. همه با انگیزه بودند و می خواستند بازی کنند و این طبیعی است.

ال کلاسیکو:

این اتفاقات رخ می دهد. بهتر می شد اگر شکست نمی خوردیم، اما در نهایت آنها 3 امتیاز را کسب کردند. ما بازی را واگذار کردیم اما فردا سه امتیاز جدیدی در راه است که برای کسب آن می جنگیم و تنها به فکر بازی هستیم. حالا آنها می گویند که بارسلونا قهرمان لیگ خواهد شد و رئال مادرید هیچ ارزشی ندارد. من و شما می دانیم که چنین چیزی درست نیست. نمی توانیم جلوی حرف زدن مردم را بگیریم. من به بازیکنانم می گویم که نباید نحوه کار خود را عوض کنیم. باید به تلاش ادامه دهیم و جلو برویم. ممکن است در فوتبال شکست بخورید.

در کل چیزی را تغییر نخواهم داد. ما بازی فوق العاده ای داشتیم. اشتباهاتی کردیم اما چیزی را تغییر نمی دهد. در کاری که انجام دادیم، ریسک وجود داشت. در چشم سایر جهانیان، هر دو تیم بازی فوق العاده ای داشتند. آنها پیروز شدند و تمام شد. شکست را دوست ندارم، اما چیزی را عوض نمی کند.

وضعیت جسمانی:

فکر نمی کنم خسته باشیم. مقابل بارسلونا بازی فوق العاده ای دیدم. از لحاظ جسمانی مثل بازی مقابل بایرن، تیم را در فرم خیلی خوبی دیدم. تیم در فرم خوبی است و کاملاً تمرکز دارد.

صحبت های تیمی:

همیشه گفتگویی با همه بازیکنان داریم. من 17 سال در رئال مادرید بوده ام و 25 سال در دنیای فوتبال فعالیت کرده ام. هر بار که شکست می خوریم، چنین چیز هایی طبیعی است. به این چیز ها عادت کرده ایم و فقط می توانیم با همان ایده ها ادامه دهیم و بجنگیم. فردا مقابل حریفی سخت و در ورزشگاهی سخت، یک بازی دشوار داریم. از حالا تا پایان فصل همینطور خواهد بود. 6 بازی در لیگ داریم و حداکثر 3 بازی در لیگ قهرمانان خواهیم داشت. و سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم.

انتقادات:

همین است که هست. باید با انتقادات کنار بیاییم. وقتی خوب بازی می کنیم، از چیز هایی که آنها در مورد ما می گویند خوشحال می شویم. وقتی هم شکست می خوریم باید انتقادات را بپذیریم. گاهی اوقات شما عصبانی تر از دیگران هستید و باعث می شود که مصمم تر از همیشه به فکر بازی بعد باشید. خوشحالم که کار روزمره خود را خوب انجام می دهیم.

تمدید قرارداد ایسکو:

ایسکو بازیکن رئال مادرید است و امیدوارم بماند، اما خبری در این باره ندارم.

واران:

او دیگر احساس درد نمی کند. او با ما تمرین می کند و فردا در کنار تیم خواهد بود. از لحاظ جسمانی خوب است و به طور عادی تمرین کرده و فردا ترکیب را خواهید دید. هیچ سوء مدیریتی وجود ندارد. مدیریت بسیار خوب است. فردا واران خوب خواهد بود و اگر بازیکنی مصدوم شود، شده و این بخشی از بازی است. سعی می کنیم بازیکنان خوب شوند اما مصدومیت هم بخشی از بازی است.

تمام کنندگی تیم:

ما موقعیت های زیادی از دست می دهیم، اما این بخشی از فوتبال است. اگر نتوانیم موقعیت گل خلق کنیم، نگران کننده می شود. با موقعیت هایی که داریم، باید بازی را تمام کنیم و گل های بیشتری به ثمر برسانیم. سعی می کنیم این مسئله را حل کنیم.

1771