باور نکردنی؛ 5 گل در کیسه الریان و لادروپ

باور نکردنی؛ 5 گل  در کیسه  الریان و لادروپ

الوحده ، تیم سابق برانکو با برد عالی 5-1 مقابل الریان امیدهای صعود خود و پرسپولیس را زنده نگه داشت .

به گزارش"ورزش سه"، امروز در دومین بازی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم الوحده امارات در خانه میزبان الریان قطر بود که نتیجه عجیبی در این بازی رخ داد.

تیم الوحده امارات در این بازی با ترکیب راشد علی، محمد المنهالی، سالم سلطان، سلطان الغفاری، حمدان الکمالی، خورخه والدویا، سباستین، بالاژ، چانگ وو، طارق العنطل و احمد الاکبری به میدان رفت و در سوی مقابل لادروپ تیمش را اینگونه به زمین فرستاد:

عمرباری، ناتان ریبریو، سرجیو گارسیا، رودریگو تاباتا، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا، ویکتور کاسارس، عبدالرحمن العرازی، میونگ ژین، سباستین سوریا و مصعب خدر. 

در این بازی ابتدا سرجیو گارسیا در دقیقه 21 تیم قطری را پیش انداخت تا امیدهای لادروپ و شاگردان برای صعود و بردن بازی بسیار شود، اما تلاش های تیم الوحده بسیار زود جواب داد و این تیم در دقیقه 34 توسط احمد الاکبری و در دقیقه 43 توسط بالاژ هافبک مجارستانی خود به گل رسید تا نیمه اول با برتری شاگردان خاویر آگیره به پایان برسد.

در نیمه دوم بازهم الریان حمله کرد و الوحده از حملات تیم قطری استفاده کرد و با ضدحملات زهردار سه بار دروازه عمرباری را بار کرد.

سالم سلطان در دقیقه 53، سباستین تاگلیابو و در دقیقه 87 خلیل الحمادی برای الوحده گلزنی کردند تا یک نتیجه عجیب و غریب به دست بیاورند. با این نتیجه امیدهای پرسپولیس برای صعود زنده ماند و همچنین الوحده به جمع مدعیان اضافه شد.

البته پازل اصلی این گروه در دستان الهلال است که چه نتیجه ای برابر الریان در خاک قطر بگیرد.

بعد از پایان بازی های امروز رده بندی گروه چهارم به شرح زیر است:

1- الهلال عربستان با 9 امتیاز 2-الریان قطر با 7 امتیاز 3- پرسپولیس تهران با 6 امتیاز 4-الوحده امارات با 4 امتیاز