کانته بهترین بازیکن فصل جزیره، دله الی بهترین بازیکن جوان

کانته بهترین بازیکن فصل جزیره، دله الی بهترین بازیکن جوان

وبسایت رسمی برنامه نود - کانته و دله الی دو جایزه مهم این فصل فوتبال جزیره را از ان خود کردند.

به گزارش وبسایت نود، انگولو کانته جایزه بهترین بازیکن فصل فوتبال جزیره را تصاحب کرد و دله الی به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل فوتبال انگلیس شناخته شد. کانته در کسب این عنوان موفق شد سانچز، هری کین، زلاتان ابراهیموویچ، هازارد و لوکاکو را کنار بزند. هافبک فرانسوی چلسی، در این فصل هم عملکرد خارق العاده ای داشت و اکنون فاصله زیادی با فتح دوباره لیگ برتر ندارد. کانته پیش از پیوستن به چلسی در تابستان 2016، در ترکیب لسترسیتی خوش درخشید و با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رسید.

کانته بعد از کسب این جایزه چنین گفت:

انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان لیگ برتر، برایم بسیار ارزشمند است. واقعاً افتخار بزرگی برایم است. دو فصل فوق العاده را پشت سر می گذارم. فصل قبل با لسترسیتی قهرمان شدم و اکنون هم با چلسی در فرم خوبی قرار داریم. شش فینال پیش رو داریم و باید برای هر کدام سخت مبارزه کنیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

دله الی ستاره تاتنهام نیز جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را از آن خود کرد. او فصل قبل هم برنده این عنوان شده بود. دله الی برای کسب این جایزه، هری کین، لوکاکو، مایکل کین، لروی سانه و پیکفورد را کنار زد.

دله الی که در این فصل 16 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است، در مورد کسب دوباره این عنوان چنین گفته است:

واقعاً بابت کسب این جایزه احساس غرور می کنم. اما همچنان باید تلاش کنم، پیشرفت کنم و رو به جلو حرکت کنم. مسئله مهم در پایان فصل قبل برایم این بود که می خواستم در این فصل در زمینه گل کردن فرصت ها بهتر عمل کنم و پیشرفت داشته باشم. اما در هر حال هنوز هم جای کار دارم و باید بهتر شوم.

1878