رکورد هایی که لیونل مسی در ال کلاسیکو جابجا کرد

رکورد هایی که لیونل مسی در ال کلاسیکو جابجا کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی در بهترین دیدار ممکن، پانصدمین گل خود با پیراهن تیم بارسلونا را به ثمر رساند و به پیروزی مقابل رئال مادرید کمک کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، مسی در وقت های تلف شده نیمه دوم دیدار، گل سرنوشت سازی را به ثمر رساند که دومین گل او در این مسابقه بود و به این ترتیب بارسلونا را به پیروزی 3-2 رساند. مسی در سال 2001 به بارسلونا پیوست و بعد از انجام 577 بازی رسمی به این رکورد رسید.

مسی اولین گل خود برای بارسلونا را در 1 می سال 2005 مقابل آلباسته در ورزشگاه نوکمپ به ثمر رساند، و حالا 243 گل در لالیگا، 94 گل در لیگ قهرمانان، 43 گل در کوپا دل ری، 12 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 5 گل در جام باشگاه های جهان و 3 گل در سوپرکاپ اروپا به ثمر رسانده است.

لیونل مسی آرژانتینی همچنین با به ثمر رساندن دو گل در دیدار امشب مقابل رئال مادرید، شمار گل های خود در ال کلاسیکو را طی تمام رقابت ها به 23 رساند و در ال کلاسیکو های لیگ هم شانزدهمین گل خود را ثبت کرد تا از رکورد 14 گل آلفردو دی استفانو هم عبور کرده و به طور کلی بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو شود. مسی بعد از 6 بازی ناکامی مقابل رئال مادرید، بالاخره موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

1771