لیورپول 1 - 2 کریستال پالاس؛ تسخیر آنفیلد به وسیله‌ی مهاجم سابق لیورپول

لیورپول 1 - 2 کریستال پالاس؛ تسخیر آنفیلد به وسیله‌ی مهاجم سابق لیورپول

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در آنفیلد مقابل کریستال پالاس شکست خورد.

به گزارش وب‌سایت نود، در آخرین بازی روز دوم از هفته‌ی سی و چهارم لیگ جزیره، لیورپول میزبان کریستال پالاس بود که درنهایت با دو گل مهاجم سابقش، کریستین بنتکه، مغلوب حریفش شد.

ترکیب لیورپول: مینیوله، کلاین، ماتیپ، لورن، میلنر، لوکاس، امره چان، وینالدوم، کوتینیو، فیرمینو، اوریگی

نیمکت: کاریوس، گومز، گروجیچ، مورنو، بروستر، وودبرن، الکساندر آرنولد

ترکیب کریستال پالاس : هنسی، وارد، تامکینز، کلی، شلوپ، میلیوویچ، کابای، پونچئون، زاها، تاونسند، بنتکه

دقایق حساس بازی:

بازی با مالکیت توپ بالای لیورپول آغاز شد اما دفاع منسجم کریستال پالاس راه نفوذ را به روی این تیم بسته است. کابای و پونچئون با دنبال کردن حرکات فیرمینو و کوتینیو نقش پررنگی در کارهای دفاعی تیمشان دارند.

دقیقه21: روی حرکت انفرادی بنتکه، این مهاجم بلژیکی صاحب فرصتی برای گلزنی شد که ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه24: گل اول برای لیورپول و بازهم روی نبوغ کوتینیو! ضربه ایستگاهی زیبای این هافبک برزیلی درحالی که هنسی نتوانست هیچ واکنشی نشان دهد به گوشه‌ی بالای دروازه‌ی کریستال پالاس رفت!

پس از گل لیورپول، کریستال پالاس کمی از لاک دفاعی خارج شد و روی حرکات زاها، بنتکه و پونچئون مشکلاتی برای خط دفاعی لیورپول نیز ایجاد کرد. در نهایت اما این تیم روی ضدحمله‌ای سریع بر روی دروازه‌ی مینیوله توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه41: پاس در عمق وارد به کابای رسید و او هم بلافاصله بنتکه را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم بلژیکی نیز با ضربه‌ای محکم به بالای دروازه گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در نیمه‌ی دوم بازی از ضرباهنگ پائین‌تری برخوردار است و خط دفاعی مستحکم پالاس موقعیت‌های زیادی به میهمان نداده است. عمده حرکات لیورپول روی خلاقیت کوتینیو رقم خورده است و البته تلاش‌های او نیز ناکام بوده است. در نهایت درحالی که لیورپول داشت بر جریان بازی مسلط می‌شد، مهاجم سابق این تیم برای بار دوم دروازه‌ی تیم قدیمی خود را باز کرد!

دقیقه74: بازهم مشکل خط دفاعی لیورپول در دفع کرنر کار دست این تیم داد! توپ سرگردان در محوطه‌ی جریمه این تیم در اختیار بنتکه قرار گرفت و وی نیز به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پس از این گل، تعویض‌های دفاعی آلردایس باعث شد لیورپول نتواند موقعیت‌های خاصی روی دروازه‌ی میهمان ایجاد کند و درنهایت لیورپول بازهم بابت ضعف خط دفاعی خود جریمه شد و 3 امتیاز حساس خانگی را از دست داد.

1405