پیولی: از نظر ذهنی شکننده هستیم

پیولی: از نظر ذهنی شکننده هستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پیولی در مورد دلایل شکست سنگین تیمش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، اینتر شنبه شب برای پنجمین هفته متوالی از کسب پیروزی در سری آ ناکام ماند تا شرایطش بدتر از قبل شود، یاران پیولی در فلورانس مقابل فیورنتینا متحمل شکست 5-4 شدند، سرمربی اینتر در پایان بازی در مورد این باخت و شرایط تیمش چنین گفت:

مشخصاً باید به بررسی دلایل اتفاقاتی که در نیمه دوم افتاد بپردازیم. متاسفانه من در نیمه دوم تیم خودم را ندیدم، این اینتر، تیم من نبود. تیم تا هفته پیش عملکرد خوبی داشت، حتی با وجود این که در دربی در لحظات آخر برد را از دست دادیم ولی ذهنیت و روحیه تیم خوب بود. در بازی مقابل فیورنتینا، 45 دقیقه عملکرد خوبی داشتیم و ذهنیت درستی در زمین داشتیم ولی بعد از آن در نیمه دوم کاملاً شکننده و ضعیف بودیم، اکنون 5 بازی پیش رو داریم و باید تمام تلاش مان را به کار گیریم. من مسئول این شکست هستم، همان طور که بازیکنان نیز هستند. نشان دادیم که در مواجهه با مشکلات شکننده هستیم، در واقع نمی توانیم واکنش درست و مناسبی را ارائه کنیم، قطعاً همیشه مشکلاتی وجود دارد و باید بر آن ها غلبه کرد.

باید بازیکنانم را تهییج کنم، کاری کنم که درک کنند در چه باشگاه وزین و بزرگی حضور دارند، هنوز فصل تمام نشده و باشگاهی مثل اینتر نباید چنین نمایش هایی را تکرار کند.

1878