هوگو سانچز: اگر بارسلونا امشب شکست بخورد باید با عنوان قهرمانی خداحافظی کند

هوگو سانچز: اگر بارسلونا امشب شکست بخورد باید با عنوان قهرمانی خداحافظی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - هوگو سانچز، اسطوره باشگاه رئال مادرید در 13 ال کلاسیکو به میدان رفته و حالا در آستانه دومین ال کلاسیکوی فصل 2016/17 در مورد این جدال مصاحبه کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سانچز مکزیکی مقابل بارسلونا 8 بار گلزنی کرده و آندونی زوبیزارتا، دروازه بان وقت آبی اناری ها بیشترین گل را از این بازیکن دریافت کرده است. Marca مصاحبه ای با او انجام داده که متن آن را در زیر می خوانید.

بهترین گل شما در ال کلاسیکو کدام بوده است؟

حقیقت این است که زوبیزارتا برای من خوب بود. گل های زیادی مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به ثمر رسانده ام و در سوپرکاپ نیز دو گل در ورزشگاه نوکمپ زده ام. گلی که بیشتر از همه دوست دارم، روی سانتر گوردیو از سمت چپ و با ضربه سر به ثمر رسید. به یاد دارم که زمین چمن گل آلود بود و من به روش خاص خودم خوشحالی کردم. پشتک من بلندتر و زیباتر از حد معمول بود و مشت هایم را محکم تر گره زده بودم. تصاویر آن خوشحالی همانی است که من همچنان روی کارت پستال ها به هواداران می دهم.

سرسخت ترین مدافعی که در ال کلاسیکو ها مقابل شما قرار گرفته بود، کیست؟

میگلی و الکسانکو قد بلند و قدرتمند بودند، و شخصیت زیادی داشتند. آنها خود را تحمیل می کردند. اما قوی ترین و مخرب ترین مدافع، آلویسیو برزیلی بود، که در فینال جام حذفی مقابلش قرار گرفتم. توشاک همیشه به من می گفت که از منطقه امن خود دور نمانم. اما یک بار این کار را کردم. در عرض به دنبال توپ حرکت کردم و آلویسیو خود را پرت کرد و من را از ناحیه ساق پا و درشت نی زد. خوشبختانه، دیدم که می آید و پریدم. در نتیجه، پشت او با کف استوک های من خراشیده شد. او برای اعتراض بلند شد، اما مثل همیشه من فقط از خودم دفاع کرده بودم...

اگر بارسلونا امشب شکست بخورد، فصل آنها ناکامی محسوب می شود؟

اگر رئال مادرید پیروز شود، بارسلونا می تواند با عنوان قهرمانی خداحافظی کند، و بدون حضور در اروپا، بله فکر می کنم این فصل برای آنها یک ناکامی باشد. تیم های بزرگ با هزینه هایی که می کنند و کادر فنی که دارند باید قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا شوند.

چه کسی را از بارسلونا یا رئال مادرید انتخاب می کردید؟

دوست ندارم در مورد فرضیات صحبت کنم. اگر مسی را به مادرید بدهیم و رونالدو را به بارسلونا؟ این یک فرضیه ناسالم است... و ترجیح می دهم به آن جواب ندهم.

دوست داشتید در کدام ال کلاسیکو های جهان بازی کنید که نتوانسته اید؟

100% از بازی هایی که انجام داده ام و شامل جدال رئال مادرید-بارسلونا نیز می شود، راضی هستم. هرچند بازی های بزرگ دیگری مثل دربی مادرید، یا بارسلونا-اتلتیکو نیز وجود دارد که در آنها بازی کرده ام. در طول دوران حضورم در مکزیک، این فرصت را داشتم که در مهمترین بازی آن کشور بین چیواس و آمه ریکا به میدان بروم. باعث خوشحالی من است که توانسته ام در این بازی ها به میدان بروم اما بازی در رئال مادرید که بهترین باشگاه دنیاست، به من حس کمال می دهد.

1771