سیمئونه عملکرد شاگردانش را ستود

سیمئونه عملکرد شاگردانش را ستود

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه پس از پیروزی حساس شاگردانش مقابل اسپانیول عملکرد شاگردانش را ستود.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید در دیداری دشوار که موقعیت های زیادی به دست نیاورد موفق شد با تک گل گریزمن زمین بازی را ترک کند تا دیداری سخت را در ورزشگاه خانگی حریف با پیروزی به پایان ببرد. اتلتی تنها پس از اینکه چند روز پیش موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد در دیداری سخت مقابل تیمی سخت کوش پیروزی مهمی به دست آورد تا ال چولو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار عملکرد شاگردانش را ستایش کند:

دیدار فوق العاده سخت و نزدیکی داشتیم با این وجود استفاده از تک موقعیتی که داشتیم باعث شد تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم. پس از اینکه به نیمه نهایی صعود کرده ایم دیدارهای مهمی در لالیگا پیش رو داریم و در دیدار اینده باید مقابل ویارئال صف آرایی کنیم، با این وجود تیمی که می خواهد برای رتبه سوم تلاش کند باید از همه بازیکنانش استفاده کند. پس از نبرد مقابل ویارئال اندکی شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در ادامه در خصوص حریف افزود:

اسپانیول بازی خوبی را به نمایش گذاشت، به عنوان یک تیم نمایش خوبی داشتند. آن ها شما را در موقعیتی قرار می دهند که توپ را از دست بدهید و روی ضد حملات می توانند به نتیجه برسند. در نیمه نخست اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم تا حدی شرایط باز را معتعادل کردیم.

1899