فیورنتینا 5 - 4 اینتر؛ شب تلخ نراتزوری در یک مسابقه هیجان انگیز و پر گل

فیورنتینا 5 - 4 اینتر؛ شب تلخ نراتزوری در یک مسابقه هیجان انگیز و پر گل

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر باز هم در کسب برد ناکام ماند تا عملاً شانس های این تیم برای کسب سهمیه از بین برود.

به گزارش وبسایت نود، اینتر با شکست 5-4 مقابل فیورنتینا، برای پنجمین هفته متوالی از کسب برد ناکام ماند و حالا حتی رتبه هفتم این تیم در جدول سری آ، تهدید می شود.

در دومین بازی روز شنبه از هفته سی و سوم فوتبال ایتالیا، فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی میزبان اینتر بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

فیورنتینا

تاتاروسانو، تورموویچ، سانچز، استوری، تیو، بادلی، وچینو، میلیچ، برناردسکی، بورخا والرو، بابکار

اینتر

هندانوویچ، دی آمبروسیو، مدل، میراندا، ناگاتومو، گاگلیاردینی، کوندوگبیا، کاندروا، ژوائو ماریو، پریشیچ، ایکاردی

اینتر که در ۴ هفته اخیر دو بار شکست خورده و دو بار هم به تساوی رسیده بود، بعد از توقف تلخ در دربی دلامدونینا به دنبال این بود تا با سه امتیاز فلورانس را ترک کند تا همچنان به ادامه سری آ امیدوار بماند. 

میهمان شروع بهتری در بازی داشت، در همان 6 دقیقه ابتدایی بازی، اینتر به دو فرصت گلزنی خوب رسید، ابتدا کاندروا در باز کردن دروازه حریف ناکام ماند و سپس گاگلیاردینی قدر فرصت خوب به دست آمده را ندانست تا اینتر از رسیدن به گلی زودهنگام بازماند.

بعد از فشار اولیه اینتر، این تیم میزبان بود که نبض بازی را در دست گرفت و موقعیت های خوبی را روی دروازه اینتر خلق کرد، بالاخره بعد از هدر رفتن چند موقعیت، در دقیقه 23 میزبان به گل رسید.

دقیقه 23: حرکت خوب میلیچ از سمت چپ به ثمر نشست، او پاس خوبی را برای وچینو فراهم کرد و ضربه این بازیکن دروازه اینتر را باز کرد.

اما این گل خیلی دوام نیاورد و اینتر که بعد از گل فیورنتینا به سمت دروازه حریف حمله ور شده بود توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

دقیقه 28: پنج دقیقه بعد از گل حریف، اینتر بازی را مساوی کرد، بازیکنان میهمان از فضای ایجاد شده در میانه زمین نهایت استفاده را بردند، پاس عالی کاندروا به پریشیچ رسید و این بازیکن هم با ضربه ای تمام کننده موفق شد بازی را 1-1 کند.

فشار اینتر همچنان ادامه داشت تا این که تیم پیولی به گل دوم خود هم رسید، ایکاردی که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود، موفق به گلزنی شد.

دقیقه 34: پاس ژوائو ماریو به ایکاردی رسید و مهاجم آرژانتینی از غفلت دفاع حریف نهایت استفاده را برد و موفق به زدن گل دوم تیمش شد تا بازی 2-1 شود.

به این ترتیب اینتر در پایان نیمه نخست با برتری 2-1 زمین بازی را ترک کرد. ولی فیورنتینا که آمار خوبی در این فصل در خانه دارد، نمی خواست با این نتیجه زمین بازی را ترک کند، بنفش ها از همان ابتدای نیمه دوم به حریف فشار آوردند و به موقعیت های خیلی خوبی رسیدند.

ابتدا در دقیقه 52 میزبان صاحب ضربه پنالتی شد. خطای دی آمبروسیو روی بابکار فیورنتینا را صاحب فرصتی خوب کرد تا بازی را به تساوی بکشاند ولی برناردسکی در باز کردن دروازه هندانوویچ ناکام ماند. با این وجود بالاخره ده دقیقه بعد فیورنتینا بازی را مساوی کرد. دو تعویض در ترکیب میزبان نتیجه داد و بنفش ها در طی دو دقیقه توانستند ورق را برگردانند.

دقیقه 62: بورخا والرو سانتر خوبی را روی دروازه انجام داد و آستوری با ضربه سر خود توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 64: باز هم وچینو در نقش گلزن ظاهر شد، این بار هم بورخا والرو سازنده گل بود. یک و دو دیدنی وچینو با والرو، با ضربه تمام کننده وچینو همراه شد و میزبان بازی را 3-2 کرد.

این خبر تکمیل می شود..