اسپانیول 0 - 1 اتلتیکو مادرید؛ حفظ رتبه سوم با کسب 3 امتیاز دشوار

اسپانیول 0 - 1 اتلتیکو مادرید؛ حفظ رتبه سوم با کسب 3 امتیاز دشوار

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سی و سوم رقابت های لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اتلتیکو مادرید و اسپانیول در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اتلتی برای حفظ جایگاه سوم و اسپانیول برای حفظ امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ اروپا نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند.

در نیمه نخست این دیدار اتلتی مطابق انتظار مالکیت توپ را در اختیار داشت اما دفاع مستحکم اسپانیول اجازه موقعیت سازی را به این تیم نمی داد، همچنین اسپانیول می توانست خیلی زود صاحب ضربه پنالتی بشود، توپ در داخ محوطه جریمه به دست ساویچ برخورد کرد اما علی رغم اعتراض بازیکنان تیم میهمان داور این دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت.

پس از گذشت 20 دقیقه ایتدایی این دیدار اسپانیول تا حدی موفق شد حملاتی را روی دروازه حریف خلق کند اما این حملات با بی دقتی مهاجمین این تیم هدر رفت تا در نهایت در نیمه نخست شاهد دیداری نه چندان جذاب باشیم. در نیمه نخست هر دو تیم یکدیگر را محک زدند و هیچ یک دست به ریسک نزد.

اسپانیول در نیمه دوم بسیار هجومی تر به میدان آمد، حمایت پر شور هواداران این تیم باعث شد تا این تیم دست به حملات متعددی بزند و موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند با این وجود دفاع مستحکم اتلتی مانع از گلزنی بازیکنان تیم میزبان شد. در ادامه در اواسط نیمه دوم سیمئونه گامیرو را به جای کاراسکو به میدان فرستاد و بدین ترتیب موفق شد بار دیگر اتلتی را به تیم برتر میدان تبدیل کند.

دقیقه 73: ارسال لوییز از سمت چپ محوطه جریمه با برخورد به مدافعین اسپانیول راهی کرنر شد، ارسال بازیکنان اتلتی گریزمان را در موقعیتی در زاویه تقریبا بسته قرار داد اما والی زیبای این بازیکن نخستین گل اتلتی را به ارمغان آورد.

اسپانیول که نمی خواست این دیدار را با شکست به پایان ببرد خیلی زود می توانست توسط باپتیستائو به گل تساوی دست یابد، این بازیکن با لایی زیبایی که به لوییز زد این بازیکن را از پیش رو برداشت و در مصافی تک به تک ضربه اش را روانه دروازه اوبلاک کرد اما درخشش این دروازه بان مانع از گلزنی این بازیکن شد. پس از اینکه گریزمان موفق شد تک گل این دیدار را به ثمر برساند شاگردان کیکه سانچز فلورس دست به حملاتی زدند و این مورد باعث شد تا این دیدار با جذابیت پیگیری شود. با این وجود شاگردان ال چولو که به آنچه می خواستند دست یافته بودند سعی در کنترل کردن توپ داشتند تا بدین ترتیب بتوانند با کسب 3 امتیاز ورزشگاه حریف را ترک کنند. اسپانیول در هشتاد و ششمین دقیقه نیز می توانست به گل برسد اما باپتیستائو از فاصله ای دور شانسش را امتحان کرد اما اوبلاک موفق شد ضربه او را مهار کند. اتلتی نیز این فرصت را داشت تا روی ضد حمله ای سریع به گل دوم خود دست یابد اما ضربه بی دقت گریزمان باعث شد تا موقعیت خوب دیگری برای اتلتی از دست برود. در نهایت نیمه دوم این دیدار با حملات اسپانیول آغاز شد اما این اتلتی بود که موفق شد توسط گریزمان به گل برسد تا اتلتی به روند پیروزی هایش ادامه دهد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899