ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان/ قرمزها تغییر تاکتیک می دهند

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان/ قرمزها تغییر تاکتیک می دهند

وب سایت رسمی برنامه نود- برانکو ایوانکوویچ برای بازی مقابل الهلال عربستان کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش سایت نود، محرومان و مصدومان و کمبود بازیکن باعث شده تا برانکو با محدودیت های زیادی به عمان برود.

پرسپولیس برای دیدار مقابل الهلال با احتساب دو دروازه بان، هفت نفر روی نیمکت دارد. رادوشوویچ و درویش وند دروازه بانان او هستند. حامد آقایی (دفاع میانی)، کرملاچعب، طاهرخانی ، الوان زاده (عناصر هجومی) و شهاب کرمی (هافبک دفاعی) روی نیمکت پرسپولیس می نشینند و برای همین برانکو در تعویض و تغییر تاکتیک مطمئنا مشکلاتی خواهد داشت.

اما برانکو پرسپولیس را به چه ترکیبی و به چه صورتی به میدان می فرستد؟ با توجه به غیبت سید جلال حسینی و سروش رفیعی که محروم هستند و غیبت انصاری، ترکیب پرسپولیس یک ترکیب متفاوت خواهد بود و برانکو برای اینکه بتواند نتیجه بگیرد، باید روی قابلیت های ویژه بازیکنانش حساب کند و حتی منطقه بازی برخی از آنها را جابجا کند.

به نظر می رسد بر خلاف برخی گمانه زنی ها، ماهینی و ربیع خواه در قلب خط دفاعی بازی کنند و بعید است از کمال کامیابی نیا در دفاع میانی بهره ببرد و در تمرین ها هم به کامیابی نیا گفت شده که برای بازی در خط هافبک آماده باشد. کامیابی نیا که یک هافیک دفاعی شش دانگ هم هست، گزینه مناسبی برای این پست به نظر می رسد.

اما برانکو مجبور است از فرشاد احمدزاده در دفاع چپ استفاده کند. کاری که در طول فصل چندین بار هم انجامداده است. صادق محرمی هم دفاع راست پرسپولیس در بازی مقابل الهلال خواهد بود. به این ترتیب کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی است اما محسن مسلمان از هافبک چپ به هافبک نفوذی می آید تا جای سروش رفیعی را پر کند.

یک جابجایی مهم دیگر در ترکیب ممکن است اتفاق بیفتد. اینکه وحید امیری که هافیک راست بوده به هافبک چپ برود و سامان نریمان جهان، برای دومین بار در ترکیب پرسپولیس در این پست هافبک راست بازی کند. علیپور و طارمی دو مهاجم برانکو خواهند بود.

برانکو با این احتساب فقط 7 بازیکن روی نیمکت خواهد داشت که دو نفر از آنها دروازه بان هستند و همانطور که گفتیم این ماجرا کار برانکو را سخت تر می کند. این را هم در نظر بگیرید که پرسپولیس در طول فصل 9 بازیکن را  از دست داده است. گولچ، پریموف، نوراللهی و عالیشاه، زاهدی، رحمتی، ساسان انصاری و رامین رضاییان 9 بازیکنی بودند که پرسپولیس آنها را از دست داد و به جای آنها فقط سه بازیکن یعنی سروش رفیعی، سامان نریمان جهان و شهاب کرمی جذب شده اند.