پیش بازی لیورپول - کریستال پالاس؛ پیش به سوی لیگ قهرمانان اروپا!

پیش بازی لیورپول - کریستال پالاس؛ پیش به سوی لیگ قهرمانان اروپا!

وبسایت رسمی برنامه نود - در روز دوم هفته‌ی سی و چهارم لیگ جزیره لیورپول به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، در ادامه‌ی بازی‌های هفته‌ی لیگ برتر انگلیس، از ساعت 20:00 یکشنبه، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.

لیورپولی‌ها در حال حاضر با کسب 66 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند. این تیم پس از شروع متزلزل سال جدید میلادی، این روزها فرم خوبی دارد و حتی دو دیدار اخیرش مقابل وست‌برومویچ و استوک سیتی را که هر دو نیز خارج از خانه بوده‌اند با پیروزی پشست سر گذاشته‌اند. حالا این تیم با روحیه‌ای مناسب به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت تا با کسب 3 امتیاز دیگر، بیش از پیش به کسب سهمیه نزدیک شود. لیورپول در این دیدار مانه، هندرسون و لالانا را در اختیار ندارد و البته دنیل استوریح نیز مجددا مصدوم شده است. امید اول آنفیلد در این بازی به دو ستاره‌ی برزیلی تیم، یعنی فیرمینو و کوتینیو خواهد بود.

در سوی دیگر میدان بیگ سم با کریستال پالاس به آنفیلد خواهد آمد. وی که به توانایی خاصش در نجات تیم‌های حاضر در منطقه‌ی سقوط معروف است و البته رزومه‌ی پرباری در این زمینه دارد، در ابتدا در این تیم نتایج خوبی نگرفته بود ولی به مرور توانست با کسب 4 پیروزی و کلین شیت پیاپی و البته شکست چلسی و آرسنال، حالا با خیالی راحت‌تر پای به این بازی بگذارد. البته نبود ساخو که ستون خط دفاعی این تیم بوده است و البته مصدومیت اسکات دان، این تیم را در قلب خط دفاعی کمی با مشکل مواجه خواهد کرد. ساخو به طور قرضی از لیورپول در کریستال پالاس حضور دارد و به همین خاطر در این بازی غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

پس از چهار بازی بدون کسب پیروزی مقابل کریستال پالاس، لیورپول 2 بازی آخرش مقابل این تیم را پیروز بوده است.کریستال پالاس دو بازی آخر خود در آنفیلد را پیروز بوده است.سم الردایس هرگز در آنفیلد در لیگ برتر پیروز نبوده است و 10 بار شکست وی در این زمین در کنار اولدترافورد بدترین آمار وی محسوب می‌شود.کریستین بنتکه در دو حضور آخرش به عنوان بازیکن میهمان در آنفیلد 3 بار گلزنی کرده است.لیورپول تا همینجا 6 امتیاز بیش از فصل پیش کسب کرده است.لیورپول در 24 بازی آخرش در آنفیلد تنها یک شکست داشته است.تنها دی بروین با 10 پاس گل عملکردی بهتر نسبت به ویلفرد زاها(9 پاس گل) در این فصل داشته است.

پیش بینی نتیجه بازی:

لیورپول 2 - کریستال پالاس 1

1405