چلسی ۴ -۲ تاتنهام؛ خیز شاگردان کونته برای دبل با صعود به فینال جام حذفی

چلسی ۴ -۲ تاتنهام؛ خیز شاگردان کونته برای دبل با صعود به فینال جام حذفی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته که صدرنشین لیگ برتر هستند در یک بازی جذاب و تماشایی با شکست تیم آماده تاتنهام به فینال جام حذفی راه یافتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های چلسی و تاتنهام از نیمه نهایی جام حذفی در ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۵: چلسی در همان ابتدای بازی با ضربه آزاد ویلیان و روی اشتباه لوریس توانست به یک گل زودهنگام برسد.

دقیقه ۱۸: ضربه کرنر اریکسن برگشت داده شد اما توپ دوباره به این بازیکن رسید تا این بار سانتر کوتاهی به تیر یک بفرستد تا هری کین با ضربه سر دروازه را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۲۴: بازی برای لحظاتی به دلیل مصدومیت لوییز متوقف شد. تصاویر آهسته نشان دادند که آلی پس از تکل مدافع چلسی پایش را روی مچ پای این بازیکن گذاشته است. 

دقیقه ۴۲: موزس که جلو کشیده بود در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد اما توسط سون هیونگ مین تعادلش را از دست داد تا داور خطای پنالتی اعلام کند. ویلیان این ضربه را گل تبدیل کرد تا چلسی بار دیگر پیش بیفتد. 

دقیقه ۳۶: کانته ضربه آزاد ارسالی بازیکن تاتنهام را دور کرد اما توپ در سمت چپ به فرتونگن رسید تا این بازیکن سانتر خوبی به روی دروازه ارسال کند اما ضربه سر دایر با اختلاف اندکی از کنار دروازه کورتوا به بیرون رفت. 

دقیقه ۵۲: تاتنهام نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار توسط آلی که روی سانتر تماشایی اریکسن صاحب توپ شد به گل رسید.

دقیقه ۷۵: واکر نتوانست کرنر ارسالی چلسی را به خوبی دور کند تا هازارد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه تماشایی تیمش را بار دیگر ویش بیندازد.

دقیقه ۸۰: چلسی از جلو کشیدن بازیکنان تاتنهام استفاده کرد و روی یک کار تیمی زیبا به گل چهارم خودش هم دست یافت. هازارد پس از پاسکاری با فابرگاس توپ را در پشت محوطه به ماتیچ رساند تا این بازیکن با یک شوت تماشایی از راه دور گل چهارم تیم کونته را بثمر برساند.

دقیقه ۸۶: بازی در لحظات پایانی با برتری چلسی پیگیری شد و این تیم روی سانتر فابرگاس و توسط کاستا می توانست اختلاف را بیشتر کند اما ضربه سر ضعیف کاستا از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: ضربه آزاد زمینی کین نزدیک بود از زیر بدن کورتوا رد شود و به داخل دروازه برود اما دروازه بان بلژیکی چلسی به هر صورت مانع از عبور توپ از خط دروازه شد.

۲۰۳۱