پیش بازی برنلی - منچستریونایتد؛ جدالی سخت در ترف مور با فهرستی بلند از مصدومان

پیش بازی برنلی - منچستریونایتد؛ جدالی سخت در ترف مور با فهرستی بلند از مصدومان

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با چند غایب به مصاف برنلی می رود.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در ادامه برنامه فشرده خود یکشنبه در ترف مور در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی می رود. شیاطین سرخ که پنج شنبه 120 دقیقه مقابل اندرلخت بازی کردند، به فاصله اندکی باید در لیگ برتر در مقابل برنلی قرار گیرند. این در حالی است که پنج شنبه نیز در یک جدال حساس و حیثیتی میهمان منچسترسیتی در اتحاد هستند.

برنلی در این فصل در خانه نتایج خوبی گرفته است، آن ها در جدول بازی های خانگی لیگ برتر در رده ششم هستند و حتی نسبت به یونایتد امتیازات بیشتری در خانه کسب کرده اند. برنلی در این فصل در مجموع 10 برد، 6 تساوی و 17 شکست را تجربه کرده است که از این تعداد، هر 10 برد در خانه بوده است. آن ها در این فصل در خانه، رکورد 10 برد، 2 تساوی و 4 باخت را ثبت کرده اند. تیم دایچ در 6 بازی اخیر خانگی خود، 4 برد، 1 تساوی و 1 باخت را بدست آورده است که تنها باخت آن ها مقابل تاتنهام رقم خورد. برنلی در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، سه بار باخته و فقط یک بار پیروز شده است. برد 1-0 خانگی مقابل استوک.

در ان سمت منچستریونایتد همچنان صاحب بهترین رکورد در بازی های متوالی بدون شکست است. تیم مورینیو هفته قبل دست به کار بزرگی زد و در خانه خود چلسی صدرنشین را با 2 گل شکست داد تا همچنان به کسب سهمیه امیدوار بماند. یونایتد در 6 بازی اخیر خود سه بار برده و سه بار به تساوی رسیده است. در دو بازی اخیر تیم مورینیو 5 گل زده و گلی را دریافت نکرده است. یونایتد در این 6 مسابقه، سه گل خورده است. شیاطین سرخ در این فصل در بازی های خارج از خانه عملکرد خوبی داشته اند، یونایتد در 14 بازی خارج از خانه در این فصل، 9 برد، 3 تساوی و 2 باخت را بدست آورده است و در جدول بازی های خارج از خانه در رده سوم است.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، شیاطین سرخ سه بار پیروز شده اند، یک بار برنلی به برد رسیده و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در این شش بازی برنلی فقط 2 گل زده، منچستریونایتد موفق به زدن 8 گل شده است. بازی رفت دو تیم در این فصل با تساوی 0-0 در الدترافورد به پایان رسید. در ان بازی هررا از زمین مسابقه اخراج شد. در دو بازی اخیر دو تیم در ترف مور در لیگ برتر، یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده و در یک مسابقه، برنلی 1-0 پیروز شده است. آخرین برد یونایتد در ترف مور مقابل برنلی به سال 2002 برمی گردد که شیاطین سرخ در جام اتحادیه 2-0 مقابل برنلی پیروز شدند.

ووکس و آرفیلد به دلیل مصدومیت ممکن است در این بازی غایب باشند. اما گودموندسون شرایط بازگشت به میادین را دارد. در آن سمت، لیست مصدومین شیاطین سرخ طولانی تر شد. روخو و زلاتان هم به جمع ماتا، اسمالینگ و جونز اضافه شدند تا شرایط یونایتد در خط دفاع بحرانی شود. احتمالاً رونی در این بازی به ترکیب یونایتد باز می گردد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

اولین برد برنلی در تاریخ لیگ برتر، مقابل منچستریونایتد رقم خورده است. آگوست 2009.

شیاطین سرخ در 4 بازی اخیرشان در لیگ در ترف مور، فقط یک گل به ثمر رسانده اند. این گل آپریل 1976 به ثمر رسید.

تام هیتن دروازه بان سابق منچستریونایتد، در دیدار رفت دو تیم در لیگ برتر که 0-0 به پایان رسید، 11 سیو داشت که بیشترین سیو در یک بازی در این فصل محسوب می شود.

یونایتد به رکورد 22 بازی متوالی بدون شکست در لیگ برتر رسیده است، جالب اینجاست هر زمان تیمی به این رکورد بازی بدون باخت رسیده، توانسته قهرمان لیگ برتر شود ولی برای یونایتد بعید است چنین اتفاقی بیفتد.

شیاطین سرخ در 14 بازی خارج از خانه در این فصل، 9 برد، 3 تساوی و 2 باخت را بدست آورده اند و در جدول بازی های خارج از خانه در رده سوم قرار گرفته اند. تنها در 4 فصل بوده که یونایتد در این مقطع از فصل در بازی های خارج از خانه امتیاز بیشتری گرفته است.

منچستریونایتد در سه بازی اخیر خارج از خانه اش حداقل سه گل زده است.

1878