پیش بازی بایرن مونیخ - ماینتس

پیش بازی بایرن مونیخ - ماینتس

دو تیم بایرن مونیخ و ماینتس ، امروز در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که صدرنشین بوندس لیگاست، در فرم بسیار ضعیفی قرار دارد و نتایج نا امید کننده ای در هفته های اخیر کسب کرده است.

آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. در بوندس لیگا دچار لغزش شده اند و اختلافشان با لایپزیش کاهش یافته است. در چمپیونزلیگ نیز رفت و برگشت مقابل رئال مادرید شکست خوردند و در دور یک چهارم از رقابت ها کنار رفتند.

 در سوی دیگر، ماینتس،  هم امتیاز با دو تیم شانزدهم ، خطر سقوط را حس می‌کند و هر گونه لغزش در ادامه می‌تواند منجر به خطرناک شدن وضع آنها شود. در 5 بازی اخیر، در 4 بازی شکست خورده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند و بسیار بعید است که بتوانند مقابل بایرن مونیخ شگفتی ساز شوند.، هر چند که آنها سابقه چنین کاری را داشته اند.

فصل گذشته ماینتس از معدود تیم ها بود که در آلیانز آره نا موفق به شکست دادن بایرن شد و یک تنه شگفتی فصل را ثبت کرد. در حقیقت آن دیدار، تنها شکست خانگی بایرن در 32 بازی اخیر تیمش است. ماینتس در این فصل 10 شکست خارج خانه داشته که ضعیف ترین آمار آنها از سال 2005 محسوب می‌شود.

ترکیب احتمالی: