پیش بازی اسپانیول - اتلتیکو مادرید؛ نبرد سخت روخی بلانکو برای حفظ جایگاه سوم

پیش بازی اسپانیول - اتلتیکو مادرید؛ نبرد سخت روخی بلانکو برای حفظ جایگاه سوم

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم اسپانیول و اتلتیکو مادرید در هفته سی و سوم رقابت های لالیگا شنبه ساعت 23:15 در ورزشگاه کورنیا ال پرات شهر بارسلونا با قضاوت ایناکی گاریدو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، اسپانیول با هدایت کیکه سانچز فلورس در رقابت های خانگی نمایش های درخشانی داشته است و موفق شده است 4 دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا نشان دهد قدرتی دو چندان در مقابل هواداران خودی خواهد داشت. اسپانیول هفته گذشته لالیگا را با پیروزی 1-0 مقابل لگانس به پایان برد تا در مقام نهم جدول قرار بگیرد و نیم نگاهی به رقابت های اروپایی برای فصل آینده داشته باشد.

در سوی مقابل اتلتیکو مادرید که با دفاع قدرتمند خود در هفته های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده است در شرایط خوبی به سر می برد، اتلتی در 4 دیدار آخر خود در لالیگا تنها یکبار دروازه اش را باز شده دیده است که آن گل هم در دیدار مقابل رئال مادرید و در ورزشگاه خانگی حریف دریافت کرده است. با این وجود چالش بزرگ اتلتی در این دیدار رقم زدن کلین شیتی دیگر خواهد بود چرا که اسپانیول در 11 دیدار اخر خانگی خود حداقل یک بار به گل رسیده است. اتلتی هفته گذشته لالیگا را با حساب 3-0 مقابل اوساسونا به پایان برد تا همچنان اختلاف 3 امتیازی خود را با سویا حفظ کند. با این وجود سویا نبرد جمعه شب خود در هفته سی و سوم لالیگا را با حساب 2-0 مقابل گرانادا با برتری به پایان برد تا اتلتی برای حفظ جایگاه سوم خود نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشته باشد.

دیدار آخر دو تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون با تساوی 0-0 به پایان رسید اما نکته منفی که برای اسپانیول وجود دارد این است که این تیم در 6 نبرد آخر خود در برابر اتلتی هرگز به پیروزی نرسیده است و 4 شکست و 2 تساوی را کسب کرده است. اتلتی مجموعا 178 بار به مصاف اسپانیول رفته است که 90 بار به پیروزی دست یافته است و 56 بار شکست را پذیرفته است. اتلتی در این دیدار ها 351 بار به گل رسیده است و 255 بار دروازه اش را باز شده دیده است.

اسکار دوآرته به دلیل مصدومیت برای اسپانیول قطعا نمی تواند به میدان برود اما حضور آلوارو وازکز، هرنان پرز و لئو باپتیستائو در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی مقابل آگوستو فرناندز مطابق معمول فصل جاری به دلیل مصدومیت نمی تواند اتلتی را همراهی کند. علاوه بر او ورسالیکو و خوان فران نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود تا ال چولو نگران پست مداف راست خود باشد. مصدومیت فلیپه لوییز که در جریان دیدار این تیم مقابل لسترسیتی گریبانگیرش شد بهبود یافته است و این بازیکن می تواند بار دیگر در ترکیب اتلتی به میدان برود.

آمار مرتبط با این دیدار:

اسپانیول 6 دیدار از 7 دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم 4 دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی به پایان برده است اما از فوریه 2013 به این سو هرگز موفق نشده است در 5 دیدار پیاپی خانگی به پیروزی برسد.

اتلتی نیز 6 دیدار از 7 دیدار آخر خود در لالیگا را با پیروزی به پایان برده است.

اسپانیول در 10 دیدار آخر خود مقابل اتلتی تنها یک بار موفق به پیروزی شده است و در 7 دیدار از این رقابت ها موفق نشده است دروازه اتلتی را باز کند.

اسپانیول 3 دیدار خانگی آخر خود را تنها با یک گل برتری به پایان برده است.

اتلتیکو مادرید در 8 دیدار پایانی خود در لالیگا متحمل شکست نشده است و در صورتیکه مقابل اسپانیول نیز متحمل شکست نشود بهترین رکورد خود را در فصل جاری رقم خواهد زد.

آنتوان گریزمان که تا به حال 99 بار در لالیگا گلزنی کرده است این فرصت را دارد تا پس از کریم بنزما به دومین بازیکن فرانسوی تاریخ این رقابت ها تبدیل شود که بیش از 100 بار در لالیگا گلزنی کرده است.

یانیک کاراسکو پس از پدرو لئون دومین هافبکی است که موفق شده است 10 بار در رقابت های لالیگای فصل جاری گلزنی کند.

اتلتیکو مادرید در بین تیم های حاضر در رقابت های 5 لیگ معتبر اروپا بیش از هر تیم دیگری پنالتی از دست داده است، این تیم 6 پنالتی از 8 پنالتی که به دست آورده است را از دست داده است.

کیکه سانچزفلورس در 7 دیدار آخری که با تیم های مختلف مقابل اتلتی به میدان رفته است هرگز شکست نخورده است. این مربی 2 پیروزی و 5 تساوی در این دیدارها کسب کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899