کونته: کورتوا آماده بازی است؛ تاتنهام یکی از قدرت های فوتبال انگلیس است

کونته: کورتوا آماده بازی است؛ تاتنهام یکی از قدرت های فوتبال انگلیس است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی چلسی از تاتنهام به عنوان یکی از قدرت های فوتبال انگلیس در حال حاضر نام برده است.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو کونته در نشست خبری خود پیش از بازی روز شنبه با تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی درباره مصدومیت تیبو کورتوا در حین بازی بسکتبال که به درخواست تیم تبلیغاتی باشگاه چلسی انجام شد اذعان کرده در این مورد با مسئولان باشگاه صحبت می کند.

کونته به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفته:

مهمترین چیز این است که کورتوا در این هفته به خوبی تمرین کرد و آماده بازی است. این مهمترین چیز است اما در زمان مناسب با باشگاه درباره نحوه مصدومیت کورتوا صحبت می کنم. مسائل تجاری برای یک باشگاه بزرگ بسیار مهم است اما مهم است که رابطه خوبی بین مربی و مسئولان برقرار باشد تا بتوانند بهترین راه حل را پیدا کنند. در مورد کیهیل هم باید بگویم او روز سه شنبه مریض شد و دکتر تیم تصمیم گرفت او را به بیمارستان بفرستد. مشکلش جدی نیست و الان خیلی بهتر شده اما احتمال حضورش مقابل تاتنهام خیلی کم است.

کنته درباره بازی با تاتنهام گفته:

تاتنهام از سه سال پیش پروژه جدیدی را آغاز کرده و حالا یک از قدرت های فوتبال انگلیس است. آن ها تیم خوبی هستند و برای دومین فصل متوالی برای قهرمانی می جنگند. آن ها فصل پیش قهرمان نشدند اما امسال بار دیگر در کورس قهرمانی حضور دارند و از بازیکنان بزرگی برخوردار هستند. تاتنهام در حال ساخت چیز مهمی است اما بالاخره زمانی باید قهرمان شوید تا در جمع بزرگان قرار بگیرد و این بازی فرصت بزرگی برای تاتنهام است.

2031