طاهران:به ابراهیمی بی احترامی نکردم/ او به خاطر مساله دیگری عصبانی شد

طاهران:به ابراهیمی بی احترامی نکردم/ او به خاطر مساله دیگری عصبانی شد

هافبک تراکتورسازی گفت: امیدوارم بازهم قلعه نویی به من اعتماد کند که بتوانم شایستگی خودم را نشان دهم. 

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با برتری تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. ما برای برد به زمین رفته بودیم و همه برنامه مان این بود که برنده شویم و بتوانیم نایب قهرمانی مان را مسجل کنیم. خدا را شکر که با کمک هواداران این اتفاق رخ داد.

وی درباره درگیری اش با امید ابراهیمی عنوان کرد: شنیدم منصوریان گفته من فحاشی کردم. من احترام زیادی برای منصوریان قائلم اما باید بگویم که هیچ حرفی به ابراهیمی نزدم. امید ابراهیمی خطایی روی من انجام داد که خیلی شدید بود. من بلند شدم اما هیچ حرفی نزدم. البته فکر می کنم ابراهیمی بعد از این اتفاق با سایر بازیکنان تراکتورسازی درگیر شد. 

هافبک تراکتورسازی تصریح کرد: فکر می کنم کسی از پشت به ابراهیمی حرفی زد که اینقدر عصبانی شد چون اصلا او با من کاری نداشت. 

طاهران در خصوص اینکه منصوریان گفته باید حرمت ملی پوش حفظ شود، گفت: ابراهیمی بزرگ فوتبال ماست. بازهم می گویم که من هیچ بی احترامی به او نکردم.

وی درباره بازی کردنش به عنوان یک بازیکن جوان بیان داشت: تمام فکرم این است که در ترکیب تراکتورسازی بازی کنم. امیدوارم بازهم قلعه نویی به من اعتماد کند که بتوانم شایستگی خودم را نشان دهم. جا دارد از او تشکر کنم که به من در این مقطع اعتماد کرده است. 

هافبک تراکتورسازی در پایان افزود: تمام فکر و ذکرمان این است که در لیگ برتر عنوان نایب قهرمانی را به دست آوریم و سپس با کمک هواداران جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر ببریم.