شمارش معکوس برای قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان

شمارش معکوس برای قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امروز برگزار می شود و تیم ها حریفانشان در این مرحله را خواهند شناخت.

به گزارش کاپ، حاضران مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند. یک بار دیگر دو تیم بزرگ شهر مادرید، رئال و اتلتیکو، هر دو در این مرحله از مسابقات حضور دارند. دو تیمی که در این مرحله رقیبان مادریدی ها هستند یوونتوس و موناکو هستند که به عنوان دو تیم آخر حضورشان در نیمه نهایی را قطعی کردند.

کی؟

قرعه‌ کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 12 ظهر به وقت اروپای مرکزی (14:30 به وقت تهران) در روز جمعه، 21 آوریل (یکم اردیبهشت) برگزار می شود. همچنین یک ساعت بعد از آن قرعه کشی نیمه نهایی یورولیگ برگزار خواهد شد. این قرعه کشی ها سیدبندی شده نیستند و معنی اش این است که هر تیمی ممکن است با تیم دیگر رو به رو شوند. نه مانند مرحله قبل که در قرعه کشی دو تیم از یک کشور با هم رو به رو نمی شدند. باشگاهی که نامش اول دربیاید در بازی رفت میزبان خواهد بود. بعد از آن هم یک قرعه کشی انجام می شود که مشخص می کند کدام تیم در بازی فینال به عنوان میزبان شناخته می شود. مراسم این قرعه کشی به طور زنده از سایت یوفا پخش خواهد شد.

کدام تیم ها؟

اتلتیکو مادرید با حذف کردن لسترسیتی راهی نیمه نهایی شد، رئال مادرید در دو دیدار نفس گیر بایرن مونیخ را کنار زد، موناکو توانست با غلبه بر دورتموند، دیگر تیم آلمانی راهی این مرحله شود و یوونتوس هم توانست بارسلونا، یکی از اصلی ترین مدعیان این دوره را حذف کند. پس لیست کامل تیم های نیمه نهایی شامل اتلتیکومادرید، رئال مادرید، یوونتوس و موناکو است.

زمان بازی ها

نیمه نهایی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود. آن هم در دو هفته پشت سر هم در ماه می. دور رفت در تاریخ های دوم و سوم ماه می (12 و 13 اردیبهشت) و دور برگشت یک هفته بعد در تاریخ های نهم و دهم می (19 و 20 اردیبهشت) برگزار می شود.

کجا؟

فینال این دوره از مسابقات قرار است در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف در کشور ولز برگزار شود. تاریخ برگزاری بازی فینال روز شنبه، سوم ژوئن (13 خرداد) و ساعت 19:45 به وقت بریتانیا (23:15 به وقت تهران) خواهد بود. میلنیوم که ابتدا برای جام جهانی راگبی سال 1999 ساخته شده حالا ورزشگاه خانگی تیم ملی راگبی ولز است و همچنین بازی های تیم ملی فوتبال ولز را هم میزبانی می کند. این ورزشگاه همچنین میزبان فینال جام حذفی انگلیس بین سال های 2001 و 2006 که نیوومبلی در حال ساخته شدن بود، بوده است.