السد – الریان؛ ال کلاسیکوی تکراری اما حیثیتی

السد – الریان؛ ال کلاسیکوی تکراری اما حیثیتی

رقابت های مهم قطرکاپ در حالی از امشب میان چهار تیم برتر لیگ ستارگان آغاز می شود که یاران پورعلی گنجی چشم به اولین جام خود در سال های گذشته دوخته اند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های قطرکاپ به عنوان یکی از معتبرترین جام های چند سال اخیر فوتبال این کشور حاشیه خلیج فارس از امشب آغاز می شود و در اولین بازی نیمه نهایی تیم های السد و الریان به عنوان دو باشگاه پرطرفدار و پرافتخار دوحه در ال کلاسیکوی معروف این کشور مقابل هم صف آرایی می کنند.

جدالی تکراری اما حیثیتی و انتقامی که با حضور مدافع ملی پوش ایرانی در ترکیب السدی ها برگزار خواهد شد. مرتضی پورعلی گنجی و سایر ستاره های السد که همین چند هفته قبل موفق شدند با نتیجه 4-1 ال کلاسیکو را با گلزنی مدافع ایرانی به سود خود به پایان ببرند امشب طبق قرعه باید یک بار دیگر مقابل شاگردان میشل لادروپ قرار بگیرند به این امید که به طلسم ناکامی های خود در چند سال گذشته پایان داده و شانس بوسه بر جام را از دست ندهند.

السدی ها که با وجود سرمایه گذاری گسترده و جذب ستاره های سرشناس همچون ژاوی، پورعلی گنجی، بونجاح و حمرون مراکشی نتوانستند در رقابت با لخویا قهرمانی لیگ ستارگان را به خود اختصاص دهند حالا چشم به بالا بردن جام قهرمانی قطرکاپ دارند و در این راه چشم به درخشش بازیکنان سرشناس خود دارند.

 الریان یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بعد از دو نتیجه خوب برابر این تیم و حفظ شانس صعودش از گروه مرگ آسیا امشب در حالی به مصاف السد می رود که لادروپ درغیاب چند مهره کلیدی و مصدومش امیدوار است بتواند انتقام شکست سنگین ال کلاسیکوی قبلی را از السدی ها بگیرد.در دیگر دیدار نیمه نهایی قطرکاپ دو تیم الجیش و لخویا در حالی مقابل هم قرار می گیرند که از فصل آینده با هم ادغام شده و با نام الدحیل در رقابت های لیگ ستارگان به میدان خواهند رفت.