ششمین دوئل علی منصور و قلعه نويي؛ نگاهی به دیدار های قبلی امیر قلعه نويي و علیرضا منصوریان

ششمین دوئل علی منصور و قلعه نويي؛ نگاهی به دیدار های قبلی امیر قلعه نويي و علیرضا منصوریان

وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر تقابل تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، این دیدار حساس که تا حدود زیادی می تواند تکلیف نایب قهرمان این فصل را مشخص کند، ششمین رویارویی علیرضا منصوریان با امیر قلعه نویی سرمربی سرخپوشان تبریزی خواهد بود. در ادامه نگاهی به پنج رویارویی قبلی این دو مربی خواهیم داشت.

لیگ نهم

پاس همدان با هدایت علیرضا منصوریان برابر شاگردان امیر قلعه نویی در سپاهان اصفهان صف آرایی کردند. این دیدار با برتری 3 بر یک اصفهانی ها تمام شد. سرنوشت دو مربی در ادامه رقابتها متفاوت بود؛ منصوریان به دلیل کسب نتایج ضعیف پیش از نیم فصل از سمت خود استفعاء داد، اما قلعه نویی در پایان فصل همراه با سپاهان جام قهرمانی را بالای سر برد.

لیگ چهاردهم

دو همبازی سابق و دو مربی فعلی برای دومین رویارویی خود تا لیگ چهاردهم انتظار کشیدند. در این دوره، منصوریان هدایت نفت تهران را بر عهده گرفته بود و در دو بازی رفت و برگشت موفق شد امیر قلعه نویی و استقلال را شکست دهد. برد 2 بر صفر در دیدار رفت و پیروزی یک بر صفر در دیدار برگشت، منصوریان را بسیار ذوق زده و استقلال را از قهرمانی دور کرده بود. منصوریان پس از بازی برگشت که با تک گل رضا نوروزی در واپسین ثانیه های بازی به سود زردپوشان نفت به پایان رسید، در مصاحبه ای گفت: این شش امتیاز را حتماً به استقلال بر می گردانم.

لیگ پانزدهم

قلعه نویی در لیگ پانزدهم در میانه راه جایگزین تونی اولیویرا شد و از اینرو تنها در دور برگشت یک بار با نفت تهران روبرو شد که هدایت آن بر عهده علیرضا منصوریان بود. تراکتورسازی و قلعه نویی این بازی را با تک گل سعید آقایی پیروز شدند تا رقابت منصوریان و قلعه نوئی در مجموع 2 بر 2 شود.

لیگ شانزدهم

در لیگ شانزدهم منصوریان به استقلال آمد و قلعه نویی در تبریز ماند. در دور رفت لیگ امسال استقلال طبق عادت چند سال گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی شکست خورد تا هم اوضاع استقلال بدتر شود و هم تراکتورسازی به روند بردهای خارج از خانه خود ادامه دهد. با این پیروزی، قلعه نویی از منصوریان پیشی گرفت و فعلاً در تقابل مستقیم با همبازی سابق خود 3 بر 2 پیش است.

و پنج شنبه ششمین دوئل امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان خواهد بود و بدون شک این دیدار حساس تر از سایر دیدارهای قبلی است. دیداری که تیم پیروز به احتمال فراوان نایب قهرمانی لیگ را از آن خود خواهد کرد.

2081 - 60610