برتری پاراگوئه مقابل جامائیکا

برتری پاراگوئه مقابل جامائیکا

افتتاحیه مدرسه فوتبال جواد نکونام با حضور چند بازیکن تیم ملیتیموریان، انصاری فرد و بیک زاده در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال کاپیتان سابق تیم ملی حضور خواهند داشت.

موسوی: قلعه‌نویی به من تاکید کرد به تیم ملی سرویس رایگان بدهیم؛بهترین امکانات در اختیار این تیم بودمدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس گفت: قلعه‌نویی به من تأکید کرد که در خصوص کمک به تیم ملی حتی اگر می‌توانیم پول هم دریافت نکنیم.

داوری که با دادن کارت زرد راهی بیمارستان شددر یکی از دیدارهای فوتبال آرژانتین داور بازی پس از نشان دادن کارت زرد به یکی از بازیکنان با ضربه شدید وی مواجه و نقش بر زمین شد و به سرعت راهی بیمارستان شد.

تجمع اعتراض‌آمیز انصار حزب‌الله مقابل ورزشگاه آزادی در روز جمعه لغو شد+عکسانصار حزب‌الله بعد از تجمع اعتراض‌آمیز امروز برای حضور زنان در ورزشگاه اعلام کرد تجمع روز جمعه به تعویق خواهد افتاد.

حیاتو فروش رای خود برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کردعیسی حیاتو رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا (کاف) و نایب رییس فدراسیون بین المللی فوتبال فروش رای خود برای انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد.

مجتبی محرمی ماشینی که طارمی به او داد را می فروشدمحرمی می گوید زیاد اهل رانندگی نیست و می خواهد خودرویش را بفروشد.

مسعود اوزیل با حضور در کلوپی شبانه در آمریکا جنجال‌ساز شد + تصویرهافبک آلمانی و تکنیکی تیم فوتبال آرسنال با حضور در کلوپی شبانه در آمریکا جنجال‌ساز شد.

استقرار ماموران نیروی انتظامی در وزارت ورزشماموران نیروی انتظامی امروز در وزارت ورزش مستقر شدند.

ویدال بازداشت شدستاره اول تیم ملی فوتبال شیلی در اتوبان شماره ۵ پایتخت شیلی بر اثر تصادفی شدید و هولناک متوفق و مجروح شد. پلیس وی را به علت مصرف الکل قبل از رانندگی بازداشت کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس را ۸۸ هزار دلار جریمه کردباشگاه پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت جریمه شد.

ورزشگاه داش آغوز پر شد؛خانواده سردار آزمون در میان ۴۰ ایرانیتماشاگران ترکمنستانی برای حمایت از تیم ملی کشورشان مقابل ایران ورزشگاه داش آغوز را پر کردند.

گلایه خانواده حجازی از وزارت ورزش و جوانانخانواده ناصرحجازی که متقاضی اجاره باشگاه استقلال است، در بیانیه‌ای نسبت به رفتار وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرد

جریمه یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی به خاطر فرستادن رونالدو به تعطیلاتتیم ملی پرتغال به خاطر خلف وعده و عدم استفاده از کریستیانو رونالدو در بازی با ایتالیا مجبور به پرداخت جریمه هنگفت یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی است.

محرومیت پرسپولیس به خاطر مسائل سیاسی و مذهبی بودمدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور فوتبال گفت: آنچه منجر به صدور حکم محرومیت تعلیقی پرسپولیس شده، طرح مسائل سیاسی و مذهبی در بازی با الهلال عربستان بود.

چوبی که پرسپولیس و استقلال در طول فصل از تصمیمات وزارت ورزش می‌خورندزمان برای پرسپولیس و استقلال از دست می‌رود و مشخص نیست چرا وزارت ورزش‌وجوانان هیئت مدیره این دو باشگاه را مشخص نمی‌کند.