سپاهان به دنبال جلوگیری از هت‌تریک قمی‌ها

سپاهان به دنبال جلوگیری از هت‌تریک قمی‌ها

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به دیدار صبای قم می رود که در دو دیدار گذشته خود مغلوب این تیم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش راهی قم شد تا برای دیدار حساس فردا برابر این تیم مهیا شود. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نتیجه آن می تواند در آینده دو تیم تاثیرگذار باشد.

تیم صبای قم با 25 امتیاز رتبه چهاردهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و کسب امتیاز در این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. در دیگر دیدار فردا که هم زمان با دیدار سپاهان و صبای قم خواهد بود، دو تیم سیاه جامگان 24 امتیازی و پیکان در مشهد برابر هم قرار می گیرند؛ پیروزی شاگردان میثاقیان در صورت عدم نتیجه گیری تیم صبای قم می تواند جایگاه دو تیم را در جدول رده بندی مسابقات عوض کند.

از سوی دیگر تیم سپاهان امید زیادی برای کسب رتبه چهارم دارد و برای کسب این رتبه تیم ذوب آهن را به عنوان رقیبی سرسخت پیش روی خود می بیند؛ پیروزی مقابل صبا با توجه به دیدار نسبتا آسان ذوب آهن در خانه مقابل ماشین سازی برای ادامه این رقابت ضروری به نظر می رسد.

با این حال سپاهانی ها کار دشواری پیش رو دارند؛ چرا که دو حضور قبلی آنها در قم خوشایند نبوده و آنها با دو شکست استادیوم یادگار امام را ترک کرده اند. آنها فصل قبل در قم با شکست یک بر صفر بدرقه شدند و جالب اینکه تک گل این دیدار را جلال علی محمدی به ثمر رساند. دو فصل پیش نیز سپاهان در یادگار امام با نتیجه 2 بر صفر و با گل های هادی شکوری و جلال علی محمدی شکست خورد.

حالا سپاهانی ها با بازگشت کرانچار امیدوارند که این نوار ناکامی قطع شود و با کسب پیروزی در ورزشگاه یادگار امام بتوانند خود را به عنوان مدعی اصلی کسب رتبه چهارم لیگ شانزدهم مطرح کنند.