سیمئونه: می توانیم با بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید رقابت کنیم

سیمئونه: می توانیم با بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید رقابت کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه اعلام کرد بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید تنها از نظر وضعیت و شرایط مالی از اتلتیکو مادرید شرایط بهتری دارند.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود به سختی و با نتیجه 2-1 در مجموع دو دیدار از سد لستر سیتی گذشت تا به نیمه نهایی راه یابد، دیگو سیمئونه پس از این دیدار با قدردانی از روحیه مبارزه طلبانه بازیکنانش اعلام کرد اگر اتلتی از نظر مالی شرایط بهتری داشت در سطحی برابر با رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ قرار داشت، او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

زمانی که در خصوص بزرگترین تیم های اروپا صحبت می کنید باید وضعیت مالی تیم ها را نیز مد نظر قرار دهید، بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ بزرگترین تیم های اروپا هستند. اما از نظر ورزشی و از نظر فوتبالی قطعا ما نیز یکی از بزرگترین تیم های اروپا هستیم و می توانیم با آن ها رقابت کنیم. اگر اتلتی را در بین برترین تیم های اروپا قرار ندادم به این دلیل بود که وضعیت مالی ضعیف تری نسبت به این تیم ها داریم. اینکه در 4 سال گذشته موفق شده ایم 3 بار به نیمه نهایی راه یابیم فوق العاده است، اگر روز اولی که به اینجا آمدم را به یاد بیاوریم اعلام کرده بودم که دوست دارم تیمی داشته باشیم که در همه رقابت ها تا آخرین دقایق مبارزه می کند و حالا این تیم را در اختیار داریم.

او در ادامه افزود:

بیش از همه احساس شگفت انگیزی دارم از اینکه می توانیم به مسیرمان در این مسابقات ادامه دهیم و از عملکرد بازیکنانم تحت تاثیر قرار می گیرم. لستر مبارزه فوق العاده ای داشت و دیدار مقابل آن ها و مبارزه کردن با آن ها باعث افتخار بود. آن ها هرگز نا امید نشدند و شبی سراسر ترس را برای ما رقم زدند و در تمامی زمان بازی ما را تحت فشار قرار دادند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که خوان فران و فلیپه لوییز به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کردند، ال چولو در ادامه در این خصوص افزود:

آن دو را به این دلیل تعویض کردیم که با شرایط بهتری به دیدار ادامه دهیم. شرایط سختی داشتیم و خوزه خیمنز مجبور بود در خط میانی به میدان برود. نیاز داشتیم در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دهیم تا به مسیرمان ادامه دهیم. دوست ندارم بیش از حد به تعریف بپردازم اما در دیدار امروز درست به همان شیوه ای ظاهر شدیم که نیاز داشتیم. تغییراتی که شکسپیر در نیمه دوم ایجاد کرد فوق العاده بودند و شرایط را دشوار کردند هرچند که می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و کار را تمام کنیم.

وی در ادامه در خصوص دیدار دو تیم افزود:

امشب دیداری فوق العاده را شاهد بودیم. لستر تا جایی که می توانست مبارزه کرد و ما نیز تمام توانمان را برای مبارزه خرج کردیم.  هر دو تیم دست به ریسک زدند و خطرات گسترده ای را روی دروازه هم ایجاد کردند با این وجود باید به مسیرمان ادامه دهیم.

1899