آلگری: با تاکتیکی متفاوت به میدان خواهیم رفت؛ دیبالا آماده خواهد بود

آلگری: با تاکتیکی متفاوت به میدان خواهیم رفت؛ دیبالا آماده خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس که در دیدار رفت به پیروزی ارزشمند 3-0 مقابل بارسلونا دست یافت در حالی به مصاف بارسا خواهد رفت که که شرایط مناسبی برای صعود به دور بعد مسابقات دارد.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمیلیانو آلگری با اعلام این موضوع که بازیکنان یوونتوس باید دیدار رفت را به دست فراموشی بسپارند به بازیکنانش هشدار داد تا در این دیدار خود را از پیش برنده ندانند. در 103 دیدار گذشته ای که دیدار رفت با حساب 3-0 به پایان رسیده است تنها 5 تیم موفق شده اند نتیجه را بازگردانند و به مرحله بعد مسابقات صعود کنند با این وجود آلگری در خصوص این دیدار گفت:

تنها آن عملکردی از ما مناسب خواهد بود که به کمک آن نمایش بتوانیم به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم. در دیدار فردا باید زیرکانه عمل کنیم و در زمان مناسب به دفاع بپردازیم و در زمان مناسب به حمله مشغول شویم. فکر نمی کنم شخصیت بارسلونا تغییری کرده باشد، باید با ایمان به توانای هایمان مقابل این تیم به میدان برویم. در گذشته هافبک هایی با شخصیت و نحوه بازی متفاوتی داشتم اما حالا مهاجمین و وینگرهایی متفاوت منجمله کوادرادو و مانژوکیچ را در اختیار دارم، به عنوان مربی باید بازیکن هایی با شخصیت های متفاوت را در ترکیب تیم جای بدهیم. فردا باید گام مهمی برای شروع بخش پایانی فصل برداریم.

لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده است که بارسا باید 5 یا 6 بار به گل برسد تا به مرحله بعد مسابقات صعود کند، آلگری در این خصوص افزود:

برای بارسلونا احترام زیادی قائلم، امادر چنین دیدارهایی کمتر باید فکر کرد و باید بیشتر عمل کرد. مانند همه مسابقات باید در این دیدار نیز هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشیم.  بارسا 3 مهاجم بسیار خطرناک دارد و باید شدیدا مراقب آن ها باشیم اما نباید از سایر بازیکنان غافل شویم.

پائولو دیبالا در نبرد ابتدای هفته یووه مقابل پسکارا از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و چند جلسه تمرینی یووه را از دست دا دتا نگرانی هایی از میزان آمادگی او به وجود بیاید. همچنین کلودیو مارکیسیو نیز در جلسه تمرینی صبح یووه غایب بود تا نگرانی هایی از غیبت این دو بازیکن به وجود بیاید:

دیبالا آماده این دیدار است، همه بازیکنان شرایط خوبی دارند، هنوز تصمیم قطعی در خصوص ترکیب اصلی تیم نگرفته ام اما احتمالا با ترکیبی مشابه دیدار رفت به میدان خواهیم رفت، با این حال ممکن است یک یا دو تغییر داشته باشیم. با این وجود از نظر نوع تاکتیکی که اتخاذ خواهیم کرد قطعا با دیدار رفت متفاوت خواهد بود.تیم از نظر اعتماد به نفس شرایط خوبی دارد، فردا نباید به فکر برتری 3-0 در دیدار رفت باشیم، باید به این دیدار نگاهی مانند سایر مسابقات داشته باشیم و برای پیروزی به میدان برویم.

بسیاری از بازیکنان بیانکونری تا به حال در نیوکمپ به میدان نرفته اند و جو حاکم بر این ورزشگاه را تجربه نکرده اند، آلگری در ادامه در خصوص جو حاکم بر نیوکمپ و همچنین خاطرات دیدار پاریسن ژرمن ادامه داد:

باید دیدار رفت را به دست فراموشی بسپاریم، باید در این دیدار زیرکانه عمل کنیم و با آرامش سبک بازی خودمان را ارائه دهیم. نکته مهم این دیدار این است که باید آماده 95 دقیقه نبرد سخت باشیم و از نظر تاکتیکی نمایش قدرتمندی ارائه دهیم. بازیکنان به خوبی می دانند که چه کاری باید انجام بدهند. آن ها باید به خوبی دفاع کنند و به خوبی به حمله مشغول شوند.

فصل گذشته یووه در دیدار رفت کوپا ایتالیا اینتر را با حساب 3-0 شکست داد اما در دیدار برگشت 3-0 در سن سیرو شکست خورد تا این دیدار به ضربات پنالتی برود، آلگری در ادامه در این خصوص افزود:

ما مقابل ناپولی نیز دست به ریسک بزرگی زدیم و ممکن بود نتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، بنابراین آن دیدار مقابل اینتر را به خوبی به خاطر داریم، این یکی اتفاقاتی است که باعث می شود فوتبال غیر قابل پیش بینی باشد. 95 دقیقه فرصت داریم تا جایگاهمان در نیمه نهایی را به دست آوریم. باید پس از سوت پایان به صعود فکر کنیم، نه پس از 20 دقیقه یا حتی پس از یک نیمه، پاریسی ها احساس می کردند کار تمام شده است در حالیکه اینچنین نبود. ما نیز مقابل ناپولی احساس کردیم همه چیز تمام شده است در حالیکه ممکن بود از آن مسابقات نیز حذف بشویم.

1899