لوکاس: درباره آینده ام در لیورپول مطمئن نیستم

لوکاس: درباره آینده ام در لیورپول مطمئن نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوکاس در مورد تمدید قرارداد با لیورپول مطمئن نیست.

به گزارش وبسایت نود، لوکاس هافبک برزیلی لیورپول که از سال 2007 در این تیم حضور دارد، تا ژانویه 2018 با لیورپول قرارداد دارد و اگرچه مایل است همچنان به فوتبالش در آنفیلد ادامه دهد ولی از ادامه فعالیت در لیورپول مطمئن نیست. او در مصاحبه اخیرش عنوان کرده که منتظر مذاکرات برای تمدید قرارداد می ماند:

هیچ شکی درباره تعهد من به لیورپول وجود ندارد، فقط باید تا پایان فصل صبر کنم و آنوقت همراه با باشگاه تصمیمی مشترک درباره آینده ام بگیریم. من زمان زیادی را در باشگاه لیورپول حضور داشته ام و اگر در نهایت تصمیم بر این شود که آنفیلد را ترک کنم، با این احساس از باشگاه جدا می شوم که هر آن چه می توانستم را انجام دادم. به برهه ای از دوران حرفه ایم رسیده ام که می توانم در داخل و خارج از زمین به تیمم کمک کنم. البته فرصت بازی هم برایم مهم است، فکر می کنم هنوز می توانم سال های زیادی در سطح اول فوتبال جهان بازی کنم. باید شرایط را بررسی کنیم و بهترین تصمیم هم برای خودم و هم برای باشگاه را اتخاذ کنیم.

در فوتبال هر چیزی ممکن است، اما فعلاً به بازگشت به برزیل فکر نمی کنم در واقع بازگشت به کشورم جزو اولویت هایم نیست. ضمن این که صحبت در این مورد در حالی که بازی های مهمی تا پایان فصل پیش رو داریم، درست نیست.

1878