آمار/ همه چیز درباره جدال رئال مادرید و بایرن مونیخ

آمار/ همه چیز درباره جدال رئال مادرید و بایرن مونیخ

در ادامه بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب رئال مادرید در خانه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش کاپ، نگاهی می اندازیم به آمار اوپتا برای این بازی:

- تمامی 5 تیم گذشته که بازی خارج از خانه خود در دور رفت را با نتیجه 2 بر یک برده اند به مرحله بعدی صعود کرده اند.

- این بیست و چهارمین دور مسابقات قهرمانی اروپاست که میان دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزار می شود و هجدهمین دور در لیگ قهرمانان اروپا. رکوردی تاریخی در این رقابت.

- بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله حذفی این رقابت ها با هم برابر اند، زیرا هر کدام 5 بار موفق به حذف دیگری شده اند.

- بایرن مونیخ در هشت بازی از ده بازی در خانه رئال مادرید بازنده بوده و تنها 2 پیروزی دارد. آخرین شکست رئال مادرید مقابل بایرن در برنابئو به سال 2001 باز می گردد.

- رئال مادرید در شش دوره قبلی لیگ به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است. با صعود برای بار هفتم، سفید پوشان یک رکورد از خود بر جای خواهند گذاشت.

- از فصل 2010/11، رئال مادرید 34 بازی از مجموع 40 بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو را با پیروزی پشت سر گذاشته است. دو شکست آنها در این دوره مقابل بارسلونا و شالکه رقم خورده است.

- رئال مادرید در تمامی 34 بازی خانگی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است که این طولانی ترین رکورد در لیگ محسوب می شود. بارسلونا در سال 2011 آخرین تیمی بود که توانست برنابئو را با کسب کلین شیت ترک کند.

- رئال مادرید در نه بازی لیگ قهرمانان خود در این فصل حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. البته آنها در این نه بازی موفق به کسب کلین شیت نشدند.

- با اینکه رئال مادرید در سه بازی حذفی این فصل اولین گل را دریافت کرده، اما توانسته هر سه بازی را با پیروزی به پایان برساند.

- بایرن مونیخ برای بار ششم به صورت متوالی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود می کند. در هر پنج دوره قبلی، آنها به نیمه نهایی رسیده اند.

- هیچ کدام از یازده بازی قبلی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به پایان نرسیده است. هفت پیروزی و چهار شکست. آخرین تساوی آنها مقابل بنفیکا در آپریل 2016 باز می گردد.

- بایرن در بازی رفت مقابل رئال مادرید 12 شوت درون چهارچوب به سمت دروازه خود دید که این از زمان ایجاد اوپتا در فصل 2003/04 بی سابقه است.

- بایرن مونیخ در هشت بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها موفق به کسب یک کلین شیت شده است.

- کریستیانو رونالدو صد گل در رقابت های اروپایی به ثمر رسانده و به اولین بازیکنی تبدیل شد که به این رکورد می رسد. او در مرحله حذفی آمار 46 گل در 64 بازی را دارد که از مرحله گروهی بهتر است.

- هر شش گل گذشته سرخیو راموس در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله حذفی زده شده اند. اگر او مقابل بایرن مونیخ بازی کند، برای یکصدمین بار در این رقابت به میدان خواهد رفت.

- رابرت لواندوفسکی در تمامی سه بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده، اما هرگز موفق به ثبت رکورد چهار گلزنی متوالی نشده است.

- هر سه گل قبلی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا توسط آرتورو ویدال به ثمر رسیده اند.