سیمئونه: کوچکترین جزئیات هم در مقابل لسترسیتی مهم هستند

سیمئونه: کوچکترین جزئیات هم در مقابل لسترسیتی مهم هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه با اعلام اینکه کوچکترین جزئیات نیز مقابل لستر مهم هستند به شاگردانش هشدار داد.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مقابل لستر سیتی به برتری 1-0 دست یافت اما با این وجود دیگو سیمئونه اعلام کرد احتمالا دیدار برگشت دو تیم نیز دیداری نزدیک خواهد بود. لستر که برای نخستین بار است که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حاضر می شود در ویسنته کالدرون به تهدیدی جدی برای روخی بلانکو تبدیل شده بود تا سیمئونه برای دیدار برگشت دو تیم به شاگردانش هشدار بدهد، او در خصوص این دیدار در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

از نظر شخصیتی دو تیم بسیار شبیه به یکدیگر هستند و احساس می کنم دیداری نزدیک مانند دیدار رفت را شاهد خواهیم بود. در این دیدار جزئیات نیز بسیار مهم هستند.

لسترسیتی که با هدایت شکسپیر بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته است و نتایجی مشابه با فصل گذشته را کسب کرده است می تواند حریفی سرسخت برای اتلتی باشد، ال چولو در ادامه در خصوص شرایط حریف گفت:

در واقع لستر با هدایت شکسپیر در 6 یا 7 دیدار اخیر شرایطی مانند فصل گذشته دارد و نتایج خوبی کسب کرده است. آن ها با همان انگیزه ای کف فصل گذشته به میدان می رفتند به میدان می آیند.

در ادامه سیمئونه در خصوص شرایط دیدار برگشت افزود:

همیشه از مسئولین یوفا این سوال را داشته ام که چرا تیم هایی که در دیدار برگشت در خانه حریف به میدان می روند گاها مجبورند 30 دقیقه بیشتر از سایر مسابقات به میدان بروند و هر گلی که به ثمر برسانند دو برابر ارزش داشته باشد، عموما دیدارهای برگشت را در خانه تجربه کرده بودیم اما اینبار باید در خانه حریف به میدان برویم اما هنوز هیچ کس پاسخی به من نداده است.

ال چولو در ادامه به شایعه خروج گریزمان در پایان فصل و ملحق شدن او به منچستر یونایتد پاسخی نداد و در خصوص وضعیت خوبی که روخی بلانکو در هفته های اخیر داشته است افزود:

بهترین چیزی که این تیم در سال های اخیر داشته است این است که در همه مسابقات مبارزه کرده است، بدون شک این مسئله ما را از سایر تیم ها متمایز کرده است و شخصیتی متفاوت به ما داده است. در دیدار فردا شرایط سختی خواهیم داشت و جو ورزشگاه علیه ما خواهد بود چراکه لستر مقابل هواداران خودی به میدان خواهد آمد اما باید بتوانیم از نقطه ضعف حریف استفاده کرده و به آن ها ضربه بزنیم.

1899