السد - الریان؛ پیش به سوی فتح قطرکاپ

السد - الریان؛ پیش به سوی فتح قطرکاپ

بعد از ناکامی دوباره در لیگ ستارگان و ایستادن در جایگاه دوم حالا روسای دوحه چشم به آخرین جام معتبر باقی مانده دارند.

به گزارش "ورزش سه"، چهار تیم برتر رقابت های لیگ ستارگان قطر هر ساله در تورنمنتی به نام قطرکاپ به مصاف هم می روند تا شانس خود را برای فتح آخرین جام معتبر فوتبال این کشور امتحان کنند. جامی که نه تنها از ارزش بالایی برخوردار است بلکه جوایز و پاداش های کلانی نیز برای قهرمان در پی دارد.

در این فصل از رقابت ها همچون سال گذشته چهار تیم لخویا، السد، الریان و الجیش به این رقابت ها رسیدند که طبق قرعه السدی ها با در اختیار داشتن پورعلی گنجی ستاره ایرانی و همچنین سایر بازیکنان خارجی باید به مصاف الریان بروند تا برای دومین بار در یک ماه گذشته ال کلاسیکوی معروف فوتبال قطر میان دو قطب فوتبالی دوحه رقم بخورد.

اسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی السد که بعد از ناکامی در قهرمانی لیگ ستارگان برای حفظ جایگاهش روی نیمکت چاره ای در فتح قطرکاپ نمی بیند از چند روز قبل استارت اصلی خود برای فتح این جام و همچنین ال کلاسیکو را با حضور همه ستاره هایش زد. جدالی که قرار است پنجشنبه شب به میزبانی السد در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شود تا چهره اولین فینالیست قطرکاپ مشخص شود.

البته علاوه بر این رقابت ها اتحادیه فوتبال قطر امیر کاپ را نیز قرعه کشی کرد که تیم های حاضر در آن به صورت حذفی و در کمتر از سه هفته به مصاف هم می روند تا قهرمان جام حذفی این کشور نیز مشخص شود گرچه در بین این دو جام ارزش قطرکاپ بسیار بیشتر از امیرکاپ است و تیم قهرمان یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان را به خود اختصاص خواهد داد.