پیش بازی میدلزبرو - آرسنال؛ 3 امتیاز واجب تر از نان شب!

پیش بازی میدلزبرو - آرسنال؛ 3 امتیاز واجب تر از نان شب!

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین بازی هفته‌ی لیگ برتر انگلیس، آرسنال در خانه‌ی میدلزبورو به مصاف این تیم خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 23:30 دوشنبه شب آرسنال در ورزشگاه ریورساید به مصاف میدلزوبورو خواهد رفت. دیداری که به قضاوت آنتونی تیلور برگزار خواهد شد.

آرسن ونگر و آرسنال شرایطی بحرانی دارند. این تیم 4 بازی اخیر خارج از خانه خود را شکست خورده است و در 3 ماه اخیر فرمی بسیارضعیف داشته است. با نتایج این هفته‌ی لیگ برتر، حالا آرسنال 10 امتیاز با سهمیه‌ی لیگ قهرمانان فصل آینده فاصله دارد. نمایش هفته گذشته‌ی این تیم مقابل کریستال پالاس انتقادات بسیارزیادی از بازیکنان این تیم به همراه داشته است و حالا آرسنال باید مقابل یک تیم دیگر حاضر در منطقه‌ی سقوط حاضر شود. ونگر در کنفرانس خبری خود شرایط تیمش را عجیب خوانده بود و حالا باید هرچه سریعتر راه حلی برای این مسئله پیدا کند. ونگر در این بازی، کازورلا، پرز و اوسپینا را قطعا در اختیار ندارد ولی احتمالا پیتر چک و کوشیلنی برای مسابقه حاضر شوند.

در سوی دیگر میدان، اوضاع میدلزبورو پس از اخراج کارانکا بهبود پیدا نکرده است و این تیم هر روز بیش از پیش به سوی سقوط به دسته‌ی پایین تر حرکت می‌کند. این تیم که اینک بدترین خط حمله‌ بین تیم‌های حاضر در 4 سطح اول لیگ‌های انگلیس را داراست امیدوار است از شرایط بد آرسنال استفاده کرده و دست پر این بازی را ترک کند؛ 3امتیازی که برای این تیم بسیار حیاتی خواهد بود.

ترکیب احتمالی:

آمار و حقایق بازی:

میدلزبورو در 4 بازی آخر خانگی مقابل آرسنال شکست نخورده است.پیروزی 7-0 آرسنال مقابل میدلزبورو در سال 2006 بهترین پیروزی این تیم در تاریخ لیگ برتر بوده است.میدلزوبورو مقابل آرسنال بدترین آمار دفاعی خود را داشته است.اولیویه ژیرو تنها بازیکن فعلی آرسنال است که سابقه‌ی گلزنی به میدلزبورو را داشته است.تیم میزبان با 22 گل و تنها 78 ضربه در چارچوب، بدترین آمار هجومی لیگ را دارند.

پیش بینی نتیجه:

1405