حسن زاده: از رئیس جمهور آینده می خواهم به فوتسال توجه ویژه ای کند

حسن زاده: از رئیس جمهور آینده می خواهم به فوتسال توجه ویژه ای کند

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: ای اف سی گفته بود که یک عکس یادگاری بگیرید و برای ما بفرستید.

به گزارش کاپ، علی اصغر حسن زاده در حاشیه مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکن سال 2016 آسیا شده بودم، جایزه ام  رسیده بود و ای اف سی گفته بود که یک عکس یادگاری بگیرید و برای ما بفرستید. با حضور کفاشیان رئیس کمیته فوتسال ایران و آسیا این اتفاق افتاد و خیلی خوشحالم. 

وی درباره لیگ برتر فوتسال و اتفاقات حاشیه ای افزود: من اعتقاد ندارم که سال قبل اخلاق رعایت نشد. فوتسال چون تماشاگران نزدیک هستند، هیجان بالاست و در صدم ثانیه نتیجه جابجا می شود و حواشی هم بالاتر است. تماشاگری که بازی را نگاه می کند، به خاطر این هیجان نمی تواند خود را کنترل کند. لیگ خیلی خوبی داشتیم و تا هفته آخر 4 تیم شانس قهرمانی داشتند. همین لیگ پویا است که می تواند به تیم ملی کمک کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص خواسته اش از رئیس جمهور آینده تصریح کرد: من می خواهم که به فوتسال توجه کنند. ما سال قبل سوم جهان شدیم، الان دیگر انتظارات این است که قهرمان یا نایب  قهرمان جهان شود. برای اینکه این اتفاق رخ دهد، باید توجه ویژه ای شود. من از رئیس جمهور آینده می خواهم که توجه ویژه ای به تیم ملی فوتسال کنند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: وضعیت تیم ملی هم خوب است. ما 2 بازی دوستانه با کرواسی داشتیم که می تواند به جوانگرایی تیم ملی کمک کند. ما باید به 4 سال آینده توجه کنیم تا بتوانیم که از عنوان سومی خود دفاع کنیم. به شخصه این اعتقاد را دارم که این یک اتفاق بود و امکانات ما در حد سوم جهان نبود. این غیرت فقط یک دوره جواب می دهد و اینکه بخواهیم همیشه نتیجه بگیریم، باید برنامه ریزی و امکانات بیشتر شود. 

حسن زاده در پایان درباره ادامه حضورش گفت: من فعلا که هستم و زمانی را مشخص نکردم. تا زمانی که بتوانم که کمک کنم، هستم.