ماتئوس: بزرگ ترین دشمن بایرن مونیخ عدم وجود رقیب در بوندس لیگا است

ماتئوس: بزرگ ترین دشمن بایرن مونیخ عدم وجود رقیب در بوندس لیگا است

وبسایت رسمی برنامه نود - لوتار ماتئوس می گوید که کار آسان بایرن مونیخ در بوندس لیگا شرایط آن ها در رقابت های اروپایی را دشوار کرده است.

به گزارش وبسایت نود، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که قهرمانی قاطع و متوالی باعث شده تا تیم اول آلمان در چند سال اخیر در بازی های مراحل پایانی لیگ قهرمانان به مشکل برخورد کند. ماتئوس می گوید که بازی های بوندس لیگا به خوبی بازیکنان بایرن مونیخ را برای بازی های سخت اروپایی آماده نمی کنند.

ماتئوس در مصاحبه با تی زد گفت:

کار روزانه بایرن مونیخ در بوندس لیگا بسیار راحت است. آن ها رقیب جدی ندارند. در اسپانیا و انگلیس این وضعیت کاملا متفاوت است. در این لیگ ها بازیکنان در طول سال تحت فشار هستند چون به خاطر هر بازی ضعیف فورا از سوی دیگر تیم ها مجازات می شوند.

برای بایرن مونیخ اوضاع متفاوت است و آن ها اکنون برای پنجمین فصل متوالی به راحتی و در حالی که هفته ها به پایان فصل باقی مانده قهرمانی آن ها قطعی شده است. تغییر این شرایط بسیار سخت است. این شرایط سال های قبل و با حضور گواردیولا هم به این گونه بود.

تحت هدایت گواردیولا هم بایرن مونیخ قهرمان اروپا نشد چون بازیکنان انگیزه خود را از دست داده بودند. 

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا 2-1 مغلوب رئال مادرید شد و اکنون برای رسیدن به جمع 4 تیم پایانی این رقابت ها کاری دشوار در پیش دارد.

7899